PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Date: Sat, 4 Jun 2005 11:39:36 +0200

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0b1e.00000bd3.429f4d28@newsgate.onet.pl...

    > Mieszkam w mieście, do 40 tyś mieszkańców. Bezrobocie przekracza tu
    > średnią
    > krajową. Nie jest to , jak przypuszczałeś , teren po-PGR-owski.

    to czemu sie nie przeprowadzisz za praca? BTW prosze nie myl mojej plci.

    > Wiem, że ze swoim wykształceniem i doświadczeniem byłabym w stanie znaleźć
    > prace, ale nie uczciwą pracę. Jeśli nawet znalazłabym jakąś pracę, to i
    > tak
    > mnie wygryzą. Przyczyną tak złych, obecnie panujących stosunków w pracy
    > jest
    > bardzo duże bezrobocie. Mam nadzieję, że jeśli bezrobocie spadnie, poniżej
    > 10%
    > warunki pracy poprawią się. Patrz przykłąd (cytowany również wcześniej:
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=279&w=16784
    794&a=24335857

    > Dlatego szukanie pracy nie ma sensu.

    Jesli mam walnac prosto z mostu, to uwazam, ze nie umiesz sobie radzic z
    porazka i panicznie sie jej boisz. Jasne, ze w wielu firmach panuja zle
    stosunki, sama w swojej niedlugiej karierze zawodowej tez sie na taka raz
    natknelam, ale normalne firmy tez istnieja i jakims cudem prawie wszyscy z
    moich blizszych znajomych (rozne branze, w tym sporo IT) sa zadowoleni z
    pracy i maja uczciwa i godnie oplacana. Nie sa to ludzie ze znajomosciami,
    jest wsrod nich spory odsetek tych, ktorzy przyjechali tu z jakiejs malo
    perspektywicznej dziury. Nie kazdemu sie udalo od razu trafic do normalnej
    firmy i nie ma wsrod nich ludzi wrednych, bawiacych sie w jakies
    "wygryzanie". W kazdej dziedzinie znajdziesz negatywne przyklady:
    nielojalnych przyjaciol, nieuczciwych sprzedawcow, zle banki, niedbalych
    lekarzy itd., ale to wyciaganie z tego wniosku, ze wobec tego nie ma sensu
    miec przyjaciol, kupowac rzeczy, posiadac konto osobiste i chodzic w razie
    potrzeby do lekarza jest malo sensowne. Mozna sie od razu nakryc koldra po
    nos i nie wychodzic z domu ani z lozka.

    I.