PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Czechach, a podatek od osób fiz.

  • 1. Data: 2005-06-01 21:05:48
    Temat: Praca w Czechach, a podatek od osób fiz.
    Od: "G-Jaro" <g...@w...pl>

    Witam i z góry przepraszam, że na 2 grupy za jednym zamachem.

    Sytuacja wygląda tak: zatrudnienie w Czechcach w czeskiej firmie.
    Zamieszkanie - no w zasadzie to już sam jestem skołowany. Pewnie parę dni
    tam, parę dni u nas.
    I żeby było już całkiem fajnie większośc pracy wykonywana na terenie Polski.

    Z pracodawcą umawiałem się co do wielkości zarobków w kwocie netto naiwnie
    wierząc (no może jednak nie), że on (jak u nas) opłaca resztę. A teraz im
    bardziej googluję tym mniej wiem.

    Pytanie: gdzie płacę podatek ?

    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam,