PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w angli - student medycyny?

  • 1. Data: 2005-06-01 15:50:22
    Temat: praca w angli - student medycyny?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Witam,
    jakie szanse na prace ma w anglii student medycyny (3ci rok)? Rowniez moga
    to byc prace nie zwiazane ze studiami, ale chyb opieka nad starszymi ludzmi
    to dobry kierunek poszuiwan?

    Jakies wskazowki itd? Jak skutecznie szukac takiej pracy?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2005-06-01 16:30:59
    Temat: Re: praca w angli - student medycyny?
    Od: Marcin <g...@l...pl.nospam.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > opieka nad starszymi ludzmi to dobry kierunek poszuiwan?

    Moja dziewczyna dostała pracę przy opiece nad starszymi ludźmi w
    Bournemouth, 2 lata temu. Pracę dostała przypadkiem, chyba się
    specjalnie akurat o coś takiego nie starała.

    Byćmoże po medycynie masz do tego inny stosunek, natomiast ona znosiła
    to raczej kiepsko, to jest często dosłowne maczanie łap w ******. Mam
    nadzieję, że nikogo to nie razi. Moja dziewczyna nie jest wielkomiejską
    pannicą i nie bała się takiej pracy. Wytrzymała z 2 tygodnie.

    --
    Marcin