PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza

  • 1. Data: 2002-09-16 11:26:45
    Temat: wysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza
    Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl>

    Postanowiłam w ramach aktywnego poszukiwania pracy, wysłać swoją aplikację
    do firm, w których chciałabym pracować, a które aktualnie nie ogłaszają się,
    że szukają pracowników.
    I mam dylemat, do kogo zaadresować taką aplikację.
    Czy na "ogólny" adres firmy, czy też może na dział kadr ( a co jeśli ta
    firma takowego nie posiada?).
    Proszę o podpowiedź.

    A pytanie drugie - czy pisać w liście motywacyjnym, o jakie stanowisko ew.
    się ubiegam np.: w dziale marketingu, czy też ogólnie napisać, jaka praca
    mnie interesuje?

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia
    GG 643296 ICQ 54135378
    --
    Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć

  • 2. Data: 2002-09-16 11:54:51
    Temat: Re: wysyłanie aplikacji gdy firma sie nie ogłasza
    Od: "w" <...@w...pl>

    podaruj sobie
    takie papiery trafiaja do kosza
    pracodawcę tylko połechtasz (jeżeli jest to mala firma) że się nia
    interesują, w duzych korporacjach trafisz do wielkiego pudła , którego nikt
    nie odkurzą - czytaj NASZA BAZA DANYCH

    HEHEHE
    WOJTEK

  • 3. Data: 2002-09-16 12:14:33
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <am4gsm$o3j$1@news.onet.pl> w napisał(a):
> [...]
    > pracodawcę tylko połechtasz (jeżeli jest to mala firma) że się nia
    > interesują, w duzych korporacjach trafisz do wielkiego pudła , którego nikt

    Ale wysyłać można, to lepsze niż smętne oglądanie kolejnego odcinka przygód
    Romusia z 'Plebanii', prawda?
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-09-16 14:26:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    ...@w...pl (w) wrote in <am4gsm$o3j$1@news.onet.pl>:

    >podaruj sobie
    >takie papiery trafiaja do kosza

    Jestes w bledzie. Moze w czesci firm trafia - ale sam przekonalem sie kiedys,
    ze to nie jest zly sposob na szukanie pracy.

    W.

  • 5. Data: 2002-09-16 16:01:18
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    W sumie to zamierzam zrobić identycznie. Powysyłać swoje aplikacje na
    kilkudziesięciu firm.... robię to mailowo. To nic nie szkodzi a może cos
    poskutkuje:)
    Tylko właśnie się zastanawiam czy wysyłać na prezes@.....pl czy
    r...@f...pl. Na razie probuje to drugie. Moze dlatego ze zaczelam od
    duzych. Jak dojde do mniejszych zapewne bedzie prezes@....
    Życze ci powodzenia, daj znać zrezultatami
    Kasik

  • 6. Data: 2002-09-16 16:12:04
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@w...pl (Katarzyna) wrote in <am4v7v$d2c$1@news.tpi.pl>:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    >Tylko wlasnie sie zastanawiam czy wysylac na prezes@.....pl czy
    >r...@f...pl. Na razie probuje to drugie.

    Moim zdaniem lepiej wyslac mniej korespondencji dokladnie zaadresowanej niz
    zasypac wszystkie firmy danej branzy "masowka". Czyli : dowiedziec sie
    dokladnie kto prowadzi rekrutacje, zadzwonic, przedstawic swoja oferte;
    wyczuc czy wysylanie dokumentow do danej firmy w ogole ma sens itd...

    W.

  • 7. Data: 2002-09-16 16:19:02
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

> [...]
    > dokladnie kto prowadzi rekrutacje, zadzwonic, przedstawic swoja oferte;
    > wyczuc czy wysylanie dokumentow do danej firmy w ogole ma sens itd...

    W sumie to masz rację. Wiesz ja dopiero zaczynam szukanie pracy. Dziękuję
    bardzo za informacje i propozycje. Jak mi się uda dam znać na pewno;)
    podr..

  • 8. Data: 2002-09-17 06:45:07
    Od: "w" <...@w...pl>

    a kiedy to bylo takich co wysylaja na oslep jest setki , w czasch gdzie
    bezrobocie siega w niektórych rejonach 30 % przeciętny szary kowalski ze
    znajomoscia ang, komp i cczegos tam jeszce jest tylko przecietny i nikt
    sobie nie zadaje trudu żeby szuakać w stercie papierów akurat ciebie czy
    ciebie , jeżeli trafiles to przypadkowo (gratuluję ) lub wysylałes papiery w
    lepszych czasach
    pozdrawiam
    wojtek

  • 9. Data: 2002-09-17 12:54:44
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    ...@w...pl (w) wrote in <am6j3m$g8g$1@news.onet.pl>:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    >a kiedy to bylo takich co wysylaja na oslep jest setki

    /ciach.../

    Jeszcze raz powtarzam, ze nie chodzi o "wysylanie na oslep" !
    Posiadasz okreslone umiejetnosci + mniej lub bardziej sprecyzowana
    wizje swojej przyszlosci, interesujesz sie tym co sie dzieje wokol. W
    efekcie skladasz okreslona propozycje okreslonym firmom. Nie ma w tym nic
    przypadkowego.

    W.

  • 10. Data: 2002-09-18 10:06:55
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "w" <...@w...pl> wrote in message news:am4gsm$o3j$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pracodawcę tylko połechtasz (jeżeli jest to mala firma) że się nia
    > interesują, w duzych korporacjach trafisz do wielkiego pudła , którego

    BZDURA, w "dużych korporacjach" hehe... jak jest potrzrbny nowy pracownik to
    się do tego "pudła" zagląda, jak tam nic nie widać interesującego to się
    wtedy ogłasza na zewnątrz

    --
    pozdrówka, Slavo