PracaGrupypl.praca.dyskusje › Droga do pracy na stanowisku copywritera

  • 1. Data: 2002-09-16 11:14:37
    Temat: Droga do pracy na stanowisku copywritera
    Od: "Robi" <y...@w...pl>

    Witam! Mam problem. Chciałbym pracować w agencji reklamowej jako copywriter,
    ale po zapoznaniu się z sytuacją na rynku pracy, widzę, że daleka do tego
    droga. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, jedynie czym mogę się
    wykazać to fakt, że studiuję reklamę na jednej z warszawskich uczelni. W
    pierwszej kolejności pomyślałem o tym by dostać się do agencji reklamowej na
    stanowisko handlowca, a stamtąd może udałoby mi się przeskoczyć po jakimś
    czasie do działu kreatywnego. Jednak i to nie od razu, musiałbym przecież
    popracować trochę jako handlowiec w jakiejś innej firmie. Perspektywa pracy
    na stanowisku copywritera oddaliłaby się więc o jakieś 2-3 lata. Zbytnio
    mnie to nie satysfakcjonuje i dlatego rozpatruję też możliwość podjęcia
    pracy na jakimś stanowisku redakcyjnym (np. asystent redaktora) - może to
    umożliwiłoby mi start w agencji... Jedną z dróg prowadzącą do posady
    copywritera jest zapewne praktyka w jakiejś agencji reklamowej, ale sytuacja
    w jakiej się znajduję zmusza mnie niestety do tego by podjąć płatną pracę.
    No właśnie i mam dylemat... Czy może mi ktoś znający chociaż trochę temat
    podpowiedzieć co powinieniem zrobić? Może jest tu ktoś kto przeszedł taką
    ścieżkę kariery zawodowej, albo ktoś kto zajmuje się rekrutacją w agencji
    reklamowej? Będę wdzięczy za wszelkie wskazówki.
    Pozdrawiam!
    Robert