PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa zelandia it???

  • 1. Data: 2002-09-16 09:39:50
    Temat: nowa zelandia it???
    Od: p...@i...pl

    jescze raz:
    Co sadzicie o emigracji "robotniczej" do NZ? Czy jako
    informatyk/elektronik&automatyk mam sznse cokolwiek tam "zwojowac"?
    Ktos niedawno napisal ze teraz NZ sie totalnie nie oplaca, czemu???

    pozdrowionka:D

    powah

  • 2. Data: 2002-09-16 10:00:33
    Temat: Re: nowa zelandia it???
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

> [...]
    > informatyk/elektronik&automatyk mam sznse cokolwiek tam "zwojowac"?
    > Ktos niedawno napisal ze teraz NZ sie totalnie nie oplaca, czemu???

    Slyszalem, ze biora kazdego z wyzszym wyksztalceniem, ale moze to plotki.
    Czytalem niepochlebne opinie o NZ.
    Zobacz na http://home.att.ne.jp/blue/jorgs/about.html#NewZeala
    nd

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 3. Data: 2002-09-16 11:30:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > informatyk/elektronik&automatyk mam sznse cokolwiek tam "zwojowac"?
    > Ktos niedawno napisal ze teraz NZ sie totalnie nie oplaca, czemu???

    <cut>
    Poniewaz generalnie podobnie jak w Australii w tej chwili zaostrzono
    przepisy emigracyjne (w tej chwili prosciej dostac sie do Australii niz NZ)
    a place nie sa zabojcze wcale (srednio masz 2x tyle co w Polsce - oplaca sie
    emigrowac pare tys. kilometrow?) Prosciej starac sie o wyjazd do Niemiec.
    Poza tym niedawno czytalem post na grupie o NZ (bodaj tam), koles staral sie
    o prace i na jedna oferte przyszlo kilkaset cv, fakt ze cienioli, ale i tak
    musza najpierw dac prace obywatelom. Nie ma lekko, nikt juz nie chce obcych
    bo wszedzie bryndza:)
    pozdro
    /p

  • 4. Data: 2002-09-16 19:29:16
    Od: f...@o...pl (farcaul)

    >Co sadzicie o emigracji "robotniczej" do NZ? Czy jako
    >informatyk/elektronik&automatyk mam sznse cokolwiek tam "zwojowac"?
    >Ktos niedawno napisal ze teraz NZ sie totalnie nie oplaca, czemu???

    Na logike: jest tam poni?ej 4 mln ludzi, najwi?ksze miasta rz?du 200-300
    tys. mieszkancow - sam sobie dopowiedz, jak du?y mo?e by? rynek hi-tech...

    f.

  • 5. Data: 2002-09-17 06:30:37
    Od: "Futrzak" <n...@a...umcs.lublin.pl>

    Czesc

    > Na logike: jest tam poni?ej 4 mln ludzi, najwi?ksze miasta rz?du 200-300
    > tys. mieszkancow - sam sobie dopowiedz, jak du?y mo?e by? rynek hi-tech...

    Wszystko zalezy od tego co chcemu osiagnac wyjezdzajac tam.
    Jezeli jedziesz aby prowadzic spokojne zycie w przepieknym kraju to warto.
    Zarobisz na utrzymanie, wakacje, zachcianki. Jezeli jedziesz aby dorobic sie
    to chyba lepiej blizej.