PracaGrupypl.praca.dyskusje › status studenta

  • 1. Data: 2005-11-21 11:22:05
    Temat: status studenta
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    witam
    Do kiedy ma sie status studenta ? Tzn. jest ostatnia sesja , konczy sie
    semestr i wtedy ten status wygasa ? Czy dopiero jak napisze prace ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-11-21 11:38:13
    Temat: Re: status studenta
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Jarod napisał(a):
    > witam
    > Do kiedy ma sie status studenta ? Tzn. jest ostatnia sesja , konczy sie
    > semestr i wtedy ten status wygasa ? Czy dopiero jak napisze prace ?

    z tego co mi wiadomo, to do wtedy, dopóki masz legitymacje studencką

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 3. Data: 2005-11-21 11:46:30
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > z tego co mi wiadomo, to do wtedy, dopóki masz legitymacje studencką

    Masz w sensie masz czy podbita ? Chodzi mi oto, czy ten termin to jest np.
    31 marca, czy w momencie jej oddania traci sie ten status ?
    Jarod

  • 4. Data: 2005-11-21 11:48:00
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Jarod napisał(a):

    > Masz w sensie masz czy podbita ? Chodzi mi oto, czy ten termin to jest
    > np. 31 marca, czy w momencie jej oddania traci sie ten status ?
    > Jarod

    no oczywsicie, że podbitą!!

  • 5. Data: 2005-11-21 12:31:55
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > no oczywsicie, że podbitą!!

    Moze zle sie wyrazilem, chodzi mi oto, czy to termin do kiedy mi ja podbija
    to jest ten dead line :)
    Czyli jednym slowem status studenta moge stracic albo 31 pazdziernika albo
    31 marca... innej opcji nie ma?
    Jarod

  • 6. Data: 2005-11-21 12:58:50
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

> [...]
    > to jest ten dead line :)
    > Czyli jednym slowem status studenta moge stracic albo 31 pazdziernika albo

    są dwie możliwości do zakończenia statusu studenta:
    1. dzień obrony pracy magisterskiej/ licencjackiej czy jakiej tam finalnej.
    jesli się pokamufluje i nie odbierze dyplomu od razu, to mozna przeciągnąć
    prawo do korzystania ze zniżek, bo po prostu sie tejże legitymacji nie odda,
    niemniej w sensie formalno- ubezpieczeniowym- przestajesz być studentem w
    dniu obrony.
    2.skreślenie z listy studentów z powodu niezaliczenia semestru w określonym
    terminie. oznacza to, że możesz np. 31.03 dostać kolejne przedłużenie sesji
    i jak pani w dziekanacie będzie miła, to podbije legit. pieczątka jest
    kwestią wtórna, wazniejsze to, co stoi w papierach na uczelni.
    pytanie, chodzi ci o status studenta,żeby korzystać ze zniżek, czy w związku
    z pracą czy jeszcze czym innym, bo róznie można sprawe potraktować w każdym
    z tych przypadków.
    zawsze jednak- albo dzień obrony, albo ostatni dzień ostatniego przedłużenia
    sesji, jeśli oczywiście nie udało ci się jej zaliczyc, ani uzyskac kolejnego
    przedłużenia.

  • 7. Data: 2005-11-21 13:00:26
    Od: Emi <e...@c...pl>

    Jarod napisał(a):

> [...]
    > podbija to jest ten dead line :)
    > Czyli jednym slowem status studenta moge stracic albo 31 pazdziernika

    wydaje mi się, że tak...

    chyba, że np wydala Cię z uczelni wcześniej ;)

  • 8. Data: 2005-11-21 13:11:20
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "drewnokocur" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sesji, jeśli oczywiście nie udało ci się jej zaliczyc, ani uzyskac kolejnego

    Jest jeszcze trzecia możliwość - ukończenie 26 roku życia:).
    pozdrawiam
    Pyton

  • 9. Data: 2005-11-21 15:31:56
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    > Jest jeszcze trzecia możliwość - ukończenie 26 roku życia:).
    > pozdrawiam
    > Pyton
    i tu się mylisz
    na stan mojej wiedzy, osoba, która ukończyła 26 lat traci prawo do różnych
    zniżek, ubezpieczenia itd. ale w dokumentach uczelni ma status studenta.
    dopóki jest zaliczona w poczet studentów po porstu. jak to sobie wyobrażasz,
    każdy, któ ma więcej niż 26 studiuje, zalicza semestry, ale studentem już
    nei jest?

  • 10. Data: 2005-11-21 15:44:52
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > wyobrażasz,
    > każdy, któ ma więcej niż 26 studiuje, zalicza semestry, ale studentem już

    Jest, ale traci wtedy prawo do obnizonych skladek przy umowie-zlecenie i
    inne korzysci podatkowe studenta. A tu chyba rozwazamy status studenta w
    swietle jego znaczenia dla nawiazywania umow zwiazanych ze swiadczeniem
    pracy.

    Jakby nie bylo tej granicy wiekowej, to polowa spoleczenstwa by sie zapisala
    na jakies zaoczne :D

    I.