PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy na czas określony

  • 1. Data: 2005-11-20 21:33:24
    Temat: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Michal" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Zawarłem umowę o pracę na czas określony 1 rok (od 1 kwietnia do 31 marca).
    Proszę o informacje - jaki okres wypowiedzenie obowiązuje mnie. Z tego co
    znalazłem to dwutygodniowy, ale również były inne źródła o innym czasie
    wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2005-11-21 13:15:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o informacje - jaki okres wypowiedzenie obowiązuje mnie. Z tego co
    > znalazłem to dwutygodniowy, ale również były inne źródła o innym czasie

    Jeżeli umowa jest zawarta na czas czas określony to nie można jej rozwiązać
    jednostronnie przed upływem terminu, chyba, że w umowie jest zawarta odpowiednia
    klauzula dot. czasu wypowiedzenia. Jednostronnie tzn. przez wypowiedzenie
    przcownika lub pracodawcy. W grę wchodzi (chyba) tylko rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron. Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie.
    pozdrawiam
    Pyton

  • 3. Data: 2005-11-21 18:15:05
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 20 Nov 2005 22:33:24 +0100, "Michal"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >Proszę o informacje - jaki okres wypowiedzenie obowiązuje mnie. Z tego co

    Jeżeli nie masz zapisane w umowie, że można ją wypowiedzieć, to nie
    można jej rozwiązać za wypowiedzeniem.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-11-22 06:56:05
    Od: m...@i...pl

    > Jeżeli nie masz zapisane w umowie, że można ją wypowiedzieć, to nie
    > można jej rozwiązać za wypowiedzeniem.

    Mam, zapisane w umowie, ze moze zostac ona rozwiazana, przez kazda ze stron za
    wypowiedzeniem. Nie mam jednak napisanego terminu wypowiedzenia jaki powinien
    byc. Prosze jeszcze o info i potwiedzenie.

    Dziekuje, pozdrawiam.

  • 5. Data: 2005-11-22 16:14:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 22 Nov 2005 07:56:05 +0100, m...@i...pl
    zakodował:

    >Mam, zapisane w umowie, ze moze zostac ona rozwiazana, przez kazda ze stron za
    >wypowiedzeniem. Nie mam jednak napisanego terminu wypowiedzenia jaki powinien
    >byc. Prosze jeszcze o info i potwiedzenie.

    Więc masz dwutygodniowy okres wypowiedzenia kończący się w trzecią
    sobotę od momentu złożenia wypowiedzenia.