PracaGrupypl.praca.dyskusjestatus studenta › Re: status studenta
    From: "drewnokocur" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: status studenta
    Date: Mon, 21 Nov 2005 13:58:50 +0100

    > Moze zle sie wyrazilem, chodzi mi oto, czy to termin do kiedy mi ja
    podbija
    > to jest ten dead line :)
    > Czyli jednym slowem status studenta moge stracic albo 31 pazdziernika albo
    > 31 marca... innej opcji nie ma?
    > Jarod

    są dwie możliwości do zakończenia statusu studenta:
    1. dzień obrony pracy magisterskiej/ licencjackiej czy jakiej tam finalnej.
    jesli się pokamufluje i nie odbierze dyplomu od razu, to mozna przeciągnąć
    prawo do korzystania ze zniżek, bo po prostu sie tejże legitymacji nie odda,
    niemniej w sensie formalno- ubezpieczeniowym- przestajesz być studentem w
    dniu obrony.
    2.skreślenie z listy studentów z powodu niezaliczenia semestru w określonym
    terminie. oznacza to, że możesz np. 31.03 dostać kolejne przedłużenie sesji
    i jak pani w dziekanacie będzie miła, to podbije legit. pieczątka jest
    kwestią wtórna, wazniejsze to, co stoi w papierach na uczelni.
    pytanie, chodzi ci o status studenta,żeby korzystać ze zniżek, czy w związku
    z pracą czy jeszcze czym innym, bo róznie można sprawe potraktować w każdym
    z tych przypadków.
    zawsze jednak- albo dzień obrony, albo ostatni dzień ostatniego przedłużenia
    sesji, jeśli oczywiście nie udało ci się jej zaliczyc, ani uzyskac kolejnego
    przedłużenia.