PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie + premia + samochód

  • 1. Data: 2005-11-21 08:23:29
    Temat: pytanie + premia + samochód
    Od: "exke" <t...@w...pl>

    czy w umowie o pracy może być zawarta klauzula
    1. o wypłacie premii jeśli z pracownika rezygnuje pracodawca, a umowa jest
    na czas określony
    2. informacja, że pracownikowi przysługuje samochód służbowy do dyspozji
    własne.

    prosze o poradę

  • 2. Data: 2005-11-21 09:02:45
    Temat: Re: pytanie + premia + samochód
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    jest
    > na czas określony
    > 2. informacja, że pracownikowi przysługuje samochód służbowy do dyspozji

    umowa jest układem hadlowym i może zawierać wszystko co nie jest zabrobnione
    przez prawo, zwłaszcza umowa o prace- prwo stanowione przez KP.

    Co do pkt 2 nie sadze aby to bylo mozliwe w tak jawny sposob bo jest to
    koszt pracodawcy a twoj potencjalny przychod- pracodawca funduje Tobie m.in
    paliwo co mogloby wymagac opodatkowania Ciebie i mogloby byc punktem
    zaczepienia dla kontroli US. byc moze reguluja to jakies inne przepisy - mie
    wiem. to takie moje autorskie przemyslenia