PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana moderowanie ??

  • 31. Data: 2004-07-19 08:33:33
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

    Panie Przemysławie Maciuszko pozwoli pan że zauważę iż to panu skonczyły się
    argumenty.
    A takie docinki są na poziomie zapoconego zarośniętego administratora.....
    który swoje kompleksy leczy na grupach....
    Pan przejdzie się na pola... wypije piwko..... i zacznie działać tak aby
    grupa kwitła...

    Pozdrawiam !!!

  • 32. Data: 2004-07-19 08:36:40
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

    > Ależ prosze bardzo: naruszasz. Masz źle skonfigurowany czytnik.

    He he i co z tego ? Ktoś przez to umiera ? Komuś się dzieje krzywda ? A no
    właśnie nie....

  • 33. Data: 2004-07-19 08:45:34
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Rafał Góźdź] - 2004-07-19 10:23:

    > Ty to chyba jesteś jakimś urzędnikiem ??

    Chciałbym ale jak na razie urzędy mają inne zdanie :)
    Ale dzięki że o tym wspomniałeś bo zupełnie zapomniałem że trzeba
    dokumenty złożyć do jednego z lubelskich urzędów :)

    > Moderator nie może ? Może, tylko musi chcieć.....

    Jaki sens ma wtedy FAQ i moderacja? To drugie to jeszcze rozumiem że
    jako zapora przeciwko spamowi i durnym ogłoszeniom ale po co FAQ skoro
    wymóg jego przestrzegania chcesz uczynić zależnym od widzimisię moderatora.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 34. Data: 2004-07-19 09:50:37
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

> [...]
    > jako zapora przeciwko spamowi i durnym ogłoszeniom ale po co FAQ skoro
    > wymóg jego przestrzegania chcesz uczynić zależnym od widzimisię

    Dlaczego w Polsce każdy uważa że, jeśli ktoś będzie miał za dużo wolnej ręki
    to bedzie od razu źle ?
    To widzimisię to zdrowy rozsądek moderatora, a ten moderator to chyba łepski
    gość ?
    Troszkę luzu.... Nie można wywalać wszystkiego co ma jakąkolwiek wadę....
    A może by w tym FAQ dodać iż odrzucane będą posty rażąco naruszające faq ?
    Wtedy masę ogłoszen które nie zawierają jakiegoś małego szczególiku będzie
    przepuszczane.
    Nie można panowie stosować faq w kategorii czarnego i białego. !!! Świat
    zawiera wiele odcieni szarości... Niektóre są bardzo ładne....
    I proszę nie odgryzajcie się... tylko pomyślcie co zrobić aby było
    lepiej....
    Tak będzie lepiej... dla wszystkich.....

    --
    g...@d...pl

  • 35. Data: 2004-07-19 10:38:17
    Od: DT <d...@A...pl>

    Panie Przemysławie Maciuszko !

    Biorąc pod uwagę to, co Pan spłodził poniżej (świadomie cytuję
    poniżej), jak i zawartość cdc4mj$r6u$...@a...news.tpi.pl i innych
    postów w wątku...

    Stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że moim zdaniem jesteś Pan cham
    i burak.

    Nie pozdrawiam.

    P.S. Może mnie Pan skarżyć, bądź cytować bez ograniczeń. Swoje
    personalia jeśli potrzeba chętnie udostępnię.

  • 36. Data: 2004-07-19 10:58:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Rafał Góźdź] - 2004-07-19 11:50:

    > Dlaczego w Polsce każdy uważa że, jeśli ktoś będzie miał za dużo wolnej ręki
    > to bedzie od razu źle ?

    Pewnie nie każdy tak uważa ale podejrzewam że Ci którzy tak robią
    sugerują się tym że statystyczny Polak z wolnosci korzystać nie potrafi.
    Myśli że jeśli mu dużo wolno, ma wolny wybór to znaczy że wolno mu
    wszystko a tak nie jest. To że wykonalne jest łamanie pewnych zasad nie
    znaczy automatycznie że jest to dopuszczalne.

    > A może by w tym FAQ dodać iż odrzucane będą posty rażąco naruszające faq ?

    I znów postawię pytanie: Kto decyduje o tym czy naruszenie jest rażące
    czy nie. W momencie kiedy moderator ma swobodę wyboru - to puszczam bo w
    sumie może być a tego nie bo jakieś nie bardzawe - zawsze pojawi się
    ktoś, kto zarzuci mu nierzetelność lub stronniczość. IMHO tylko w
    przypadku ścisłego przestrzegania reguł zapisanych w FAQ moderator nie
    będzie narażony na takie oskarżenia. Będzie za to musiał niestety
    odpierać zarzuty jaki to on nieżyciowy jest.
    Rozwiązaniem jest doprowadzenie FAQ do takiej postaci żeby utrzymać 1.
    porządek na grupie, 2. zapewnić szukającym pracy wystarczający zasób
    informacji dotyczących oferty, 3. uczynić publikowanie postów jak
    najmniej uciążliwym.

  • 37. Data: 2004-07-19 12:14:47
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Pe.Ka wrote:
> [...]
    > porządek na grupie, 2. zapewnić szukającym pracy wystarczający zasób
    > informacji dotyczących oferty, 3. uczynić publikowanie postów jak

    I pod tym podpisza sie wszyscy, lacznie z moderatorami (IMHO).
    Jest tylko jeden problem.
    Pieniaczy na tej grupie jest mnostwo.
    Kogos, komu bedzie sie chcialo wziac formalnie za zmiane FAQ nie ma ani
    jednego.
    Taka polska mentalnosc. Pokrzyczec - wszyscy, zrobic cos - nikt.
    --
    Robert Jaskula

  • 38. Data: 2004-07-19 12:45:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Robert] - 2004-07-19 14:14:

    > Pieniaczy na tej grupie jest mnostwo.
    > Kogos, komu bedzie sie chcialo wziac formalnie za zmiane FAQ nie ma ani
    > jednego.

    Więcej optymizmu :) Ale faktem jest że każdy wątek próbujący jakoś
    konstruktywnie podejść do tematu FAQ i moderacji po paru postach zmienia
    się w bezsensowną wymianę "argumentów" a czasem i inwektyw. Trzeba
    jednak próbować może w końcu się uda.

  • 39. Data: 2004-07-19 16:13:10
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

    .

> [...]
    > jednego.
    > Taka polska mentalnosc. Pokrzyczec - wszyscy, zrobic cos - nikt.

    Hheheh moim zdaniem z takim podejściem to zaden poprawiony faq nic nie da.
    Proste. Krzykacze zawsze będą...
    A moderator powinien mieć to w d.........
    I robić to co do niego należy, czyli oceniać czy post jest poważny, czy
    raczej śmieszny i nie warty puszczania na grupę.
    Ale wywalanie bo nie ma tego albo śmego jest troche nie halo...

    --
    g...@d...pl

  • 40. Data: 2004-07-19 16:40:48
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Rafał Góźdź [Mon, 19 Jul 2004 18:13:10 +0200]:

    > A moderator powinien mieć to w d.........
    > I robić to co do niego należy, czyli oceniać czy post jest
    > poważny, czy raczej śmieszny i nie warty puszczania na grupę.

    Moderator nie jest od oceniania. Od tego sa krytycy. Moderator
    jest wylacznie od sprawdzania zgodnosci z FAQ.

    pzdr.
    Nahia