PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana moderowanie ??

  • 51. Data: 2004-07-20 11:11:14
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > From: [Robert] - 2004-07-19 14:14:

    > Więcej optymizmu :) Ale faktem jest że każdy wątek próbujący jakoś
    > konstruktywnie podejść do tematu FAQ i moderacji po paru postach zmienia
    > się w bezsensowną wymianę "argumentów" a czasem i inwektyw. Trzeba
    > jednak próbować może w końcu się uda.

    Jakos w to nie wierze : ((
    I nie jestem pesymista tylko realista : ))

    PS.
    Mnie sie juz odechcialo nawet odpisywac.
    Szkoda czasu i zdrowia na tych, ktorzy nie rozumieja podstawowych rzeczy...
    --
    Robert Jaskula

  • 52. Data: 2004-07-20 11:14:49
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Tomasz Brzeziński wrote:
    > Pod złym adresem są te pretensje. Nie moderator ustalał zasady.

    O to, to, to!
    Dokladnie o to chodzi.
    Tylko dlaczego ci wszyscy pieniacze nie potrafia tego zrozumiec?
    Czy to jest az tak trudne?
    --
    Robert Jaskula

  • 53. Data: 2004-07-21 06:39:14
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@s...pl>

    Sami popatrzcie co *Robert* napisał:

    > O to, to, to!
    > Dokladnie o to chodzi.
    > Tylko dlaczego ci wszyscy pieniacze nie potrafia tego zrozumiec?
    > Czy to jest az tak trudne?

    Jak jeden z drugim by to załapał to nie mieli by jasno określonego
    przeciwnika...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek 'moderator musi odejść :-)' Kiełczewski

  • 54. Data: 2004-07-21 06:40:34
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@s...pl>

    Sami popatrzcie co *Przemek Wrzesiński* napisał:

    > Ma sprawdzac rzetelnosc kazdej firmy czy tez dzwonic i upewnic sie, ze dana
    > firma istnieje i rzeczywiscie szuka pracownikow? ROTFL. dziekuje za ubaw z
    > rana, nastepny prosze.

    I koniecznie sprawdzić czy podane wymagania się zgadzają z rzeczywistością,
    pensja nie jest zbyt niska a sektretarka odpowiednio cycata.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski