PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana moderowanie ??

  • 1. Data: 2004-07-17 12:54:38
    Temat: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Witam

    Z tego co czytałem, to grupa pl.praca.oferowana jest moderowana. Ile sie
    czeka na zamieszczenie ogłoszenia ? Wysłałem posta o ile dobrze pamiętam
    w poniedziałek i do tej pory się nie ukazało.
    Jak dla mnie to jest trochę poroniony pomysł, bo ja akurat dałem
    ogłoszenie o stałą pracę, ale czasami ktoś szuka pracownika np. na jutro
    do pomocy i potem już oferta będzie nieaktualna. W takim przypadku można
    zapomnieć o ogłoszeniu na tej grupie.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2004-07-17 12:58:25
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    foto-tip.pl wrote:
> [...]
    > ogłoszenie o stałą pracę, ale czasami ktoś szuka pracownika np. na jutro
    > do pomocy i potem już oferta będzie nieaktualna. W takim przypadku można

    Skoro się nie ukazało to znaczy, że nie spełniało warunków opisanych w FAQ.
    Polecam http://42.pl/ppo/ i http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2004-07-17 13:53:24
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    proponuję zadać pytanie moderatorom, bo od poniedziałku kilka razy
    ogłoszenia się ukazały. Przyczyna tkwi albo w kodowaniu, albo w treści

    ps co to za reader noworyta?

  • 4. Data: 2004-07-17 15:12:18
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    gromax [Sat, 17 Jul 2004 15:53:24 +0200]:

    > ps co to za reader noworyta?

    http://nnr.freeservers.com/
    Maly, szybki, wygodny -- tez go bardzo lubie ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 5. Data: 2004-07-17 15:43:07
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Dariusz Jaworski napisał:

    > Skoro się nie ukazało to znaczy, że nie spełniało warunków opisanych w FAQ.
    > Polecam http://42.pl/ppo/ i http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Witam

    Wydaje mi się, że spełniało te wymagania. Może poza jednym, że nie
    podałem nazwy firmy, ale jest podana w polu "nadawca" jak i e-mail
    kontaktowy podany jest firmowy, a nie żaden onet itp.
    Jest to trochę chore, że ktoś chce dac komuś pracę w kraju gdzie panuje
    20% bezrobocie (mówię o normalnej pracy, nie żadne pseudo składanie
    długopisów itp.) a ktoś blokuje te ogłoszenia.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 6. Data: 2004-07-17 16:22:55
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    jeszcze raz ci powtórzę, skontaktuj się z moderatorami. oni sa wyrocznią co
    do puszczenia ogłoszenia, ale jak jest poprawne to nie ma problemu z
    zamieszczeniem

    pzdr
    gromax

  • 7. Data: 2004-07-17 16:45:11
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "foto-tip.pl" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się, że spełniało te wymagania. Może poza jednym, że nie
    > podałem nazwy firmy, ale jest podana w polu "nadawca" jak i e-mail
    > kontaktowy podany jest firmowy, a nie żaden onet itp.

    No to wyślij jeszcze raz z podaniem nazwy firmy, a jeśli reszta jest ok, to
    ogłoszenie się ukaże.
    Skąd ten biedny moderator ma wiedzieć, że "foto-tip" (bo domyślam się, że
    tak to w adresie wyglądało) to nie jest Twoje pseudo, a oferta pracy nie
    jest np. w TPSA?

    Sigurd

  • 8. Data: 2004-07-17 18:02:03
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Tomasz Brzeziński napisał:

> [...]
    > tak to w adresie wyglądało) to nie jest Twoje pseudo, a oferta pracy nie

    Sorry, ale dla mnie to jest jakiś absurd. Rozumiem, że jezeli chciałbym
    zatrudnić sprzątaczkę jako osoba prywatna to nie mogę bo nie mogę podać
    nazwy firmy ?
    Rozumiem, że ktoś może blokować ogłoszenia wysyłane po 50x dziennie i
    powszechnie uznawane za naciągactwo. Nie moja piaskownica więc się do
    tego nie mieszam, ale ja chcę komuś dać uczciwą pracę i ktoś to blokuje.
    Takie coś wg. mnie nie powinno mieć miejsca.
    Co do nadawcy, to średnio rozgarnięty użytkownik internetu potrafi
    zamienić sobie to co jest do @ na www i będzie wszystko wiedział.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 9. Data: 2004-07-17 20:13:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    foto-tip.pl <p...@f...pl> wrote:

    > Sorry, ale dla mnie to jest jakiś absurd. Rozumiem, że jezeli chciałbym
    > zatrudnić sprzątaczkę jako osoba prywatna to nie mogę bo nie mogę podać
    > nazwy firmy ?

    Możesz. Masz przecież imię i nazwisko?

    > Rozumiem, że ktoś może blokować ogłoszenia wysyłane po 50x dziennie i
    > powszechnie uznawane za naciągactwo. Nie moja piaskownica więc się do

    Moderator sprawdza jedynie zgodność ogłoszenia z FAQ. Im szybiej zrozumiesz
    ten fakt - tym lepiej dla Ciebie.

    > tego nie mieszam, ale ja chcę komuś dać uczciwą pracę i ktoś to blokuje.

    j.w.

    > Takie coś wg. mnie nie powinno mieć miejsca.

    Zgłoś w takim razie prośbę o odmoderowanie grupy albo załóż swój
    konkurencyjny Usenet.

    > Co do nadawcy, to średnio rozgarnięty użytkownik internetu potrafi
    > zamienić sobie to co jest do @ na www i będzie wszystko wiedział.

    Przeczytałeś FAQ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-07-17 20:15:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    foto-tip.pl <p...@f...pl> wrote:

    > Wydaje mi się, że spełniało te wymagania. Może poza jednym, że nie

    Zapytałeś moderatorów? Nie.
    Nie licz więc na odpowiedź w tej chwili na tej grupie. Skorzystaj z
    informacji zapisanych w FAQ (kontakt z moderatorem).

    > długopisów itp.) a ktoś blokuje te ogłoszenia.

    BTW: Lubisz chyba słow 'blokuje'?
    W sumie i tak dobrze - mogłeś wszędzie pisać 'cenzuruje' i jeszcze dodać, że
    to pewnie dyskryminacja Twojej firmy.

    --
    Przemysław Maciuszko