PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam Pracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<--------------------------------------Pilnie!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-07-17 07:58:09
    Temat: Szukam Pracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<--------------------------------------Pilnie!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Adi" <a...@w...pl>

    Witam! Szukam pracy kazde masci tylko na okres wakacji a poza nimi moge pracowac na
    weekendach.Mam 18 lat mam na imie Adrian,moge pracowac na terenie lublina lub
    swidnika.Z gory dziekuje za wszystkie mi zlozone oferty i pozdrawiam serdecznie.

  • 2. Data: 2004-07-17 10:30:05
    Temat: Re: Szukam Pracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<----
    Od: " Daniel" <w...@N...gazeta.pl>

    Adi <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > lub swidnika.Z gory dziekuje za wszystkie mi zlozone oferty i pozdrawiam serdec

    Wyślij jeszcze ze dwadzieścia tych ofert, pewnie wszyscy czekają, żeby Cię
    zatrudnić.
    NTG
    PLONK

  • 3. Data: 2004-07-18 17:22:08

> [...]