PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana moderowanie ??

  • 41. Data: 2004-07-19 16:54:42
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "Cullen" <c...@p...net>

    Użytkownik "Rafał Góźdź" <g...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:cdg169$hko$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Panie Przemysławie Maciuszko pozwoli pan że zauważę iż to panu skonczyły
    się
    > argumenty.
    > A takie docinki są na poziomie zapoconego zarośniętego administratora.....
    > który swoje kompleksy leczy na grupach....
    > Pan przejdzie się na pola... wypije piwko..... i zacznie działać tak aby
    > grupa kwitła...
    Co Wy po tym Przemku tak jedziecie?! Ciekawe czy ktoś chciałby się zamienić
    z nim na miejsca i zostać mederatorem? Myślicie, że to takie łatwe i
    przyjemne?

    pozdr,
    M.

  • 42. Data: 2004-07-19 17:00:11
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

    > Moderator nie jest od oceniania. Od tego sa krytycy. Moderator
    > jest wylacznie od sprawdzania zgodnosci z FAQ.

    Następna urzędniczka......
    Jeśli moderator nie jest od oceniania to niech to za niego robi komputer.
    A może tak spróbować ? Tak przez miesiąc ?

    --
    g...@d...pl

  • 43. Data: 2004-07-19 17:08:40
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Rafał Góźdź [Mon, 19 Jul 2004 19:00:11 +0200]:

    > Jeśli moderator nie jest od oceniania to niech to za niego
    > robi komputer.

    Jak tylko napiszesz na tyle inteligentny program zeby byl
    w stanie analizowac tresc pod katem FAQ -- czemu nie.

    > A może tak spróbować ? Tak przez miesiąc ?

    Alez prosze bardzo, przeciez ja Ci nie zabraniam robienia
    reformy p.p.o. Sa procedury, czestuj sie.

    Ja tylko stwierdzam ze pomysl jest bez sensu.

    pzdr.
    Nahia

  • 44. Data: 2004-07-19 18:28:24
    Od: "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>

    Wiedział co robi....

  • 45. Data: 2004-07-19 22:09:04
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 18:13:10 +0200, "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>
    wrote:

    >.

    >Hheheh moim zdaniem z takim podejściem to zaden poprawiony faq nic nie da.
    >Proste. Krzykacze zawsze będą...
    >A moderator powinien mieć to w d.........
    >I robić to co do niego należy, czyli oceniać czy post jest poważny, czy
    >raczej śmieszny i nie warty puszczania na grupę.
    >Ale wywalanie bo nie ma tego albo śmego jest troche nie halo...

    No widzisz, ale w tej chwili moderator = urzędnik.
    Urzędnik bada:
    - zgodność z faq
    - zawartość
    - pl-kodowanie
    - swój nastrój

    ŻADNA z wypowiedzi moderatora, nie wskazywała na używanie mózgu
    podczas moderowania, więc może by zastąpić moderowanie jakimś
    inteligentym skryptem ?

    A może zaproponujesz wzór "ogłoszenia o pracę" w wyniku którego
    udałoby się znaleźć moderatora, który myślałby podczas moderowania o
    dobru grupy...

    Rozwiąż ten problem, to ja zajmę się zmianą faq.

  • 46. Data: 2004-07-19 22:23:54
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 19:00:11 +0200, "Rafał Góźdź" <g...@d...pl>
    wrote:

    >Następna urzędniczka......
    >Jeśli moderator nie jest od oceniania to niech to za niego robi komputer.
    >A może tak spróbować ? Tak przez miesiąc ?

    Nie da się.

    Przygotowanie faq, wytyczne, dyskusja, akcept, projekt i kodowanie
    skryptu to (moim zdaniem) minimum 6 miesięcy. I przynajmniej 3
    "mądrych" którzy chcieliby się w to społecznie zaangażować.

    Potem pomysł trzebaby rozpropagować i badać wpływ
    (ilość/jakość/skuteczność/tempo postów) - całość, żeby miała "ręce i
    nogi" = rok i duuuużo dobrych chęci.

    Wersja "sponsorowana" musiałaby IMHO (strzelam) kosztować jakieś 15-25
    tys. do wdrożenia + dalej ok. 1 tys. złotych miesięcznie i sprawa
    zamknęłaby się w ok. 3 miesiące. Ale usenet jest "free" więc kłóciłoby
    się to z ideą... Poza tym, nie widzę sponsora - wyłóż pieniądze to
    znajdę Ci wykonawców i poprowadzę projekt. Wynagrodzenie dla mnie -
    250 zł miesięcznie wysyłane na konto przedszkola "Orzeszek" (jeśli
    mogę to wysyłam im co roku parę złotych).

  • 47. Data: 2004-07-19 22:37:52
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Mon, 19 Jul 2004 18:54:42 +0200, "Cullen"
    <c...@p...net> wrote:

> [...]
    >Co Wy po tym Przemku tak jedziecie?! Ciekawe czy ktoś chciałby się zamienić
    >z nim na miejsca i zostać mederatorem? Myślicie, że to takie łatwe i

    Ja w wyniku przeczytania jego postów do foto-tip. Uważam, że jego
    odpowiedzi były głupie i chamskie.

  • 48. Data: 2004-07-19 23:31:25
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > I robić to co do niego należy, czyli oceniać czy post jest poważny, czy
    > raczej śmieszny i nie warty puszczania na grupę.

    W zasadzie to robi. Na krzykaczy nie zważa, robi to, co należy do niego
    według regulaminu. Nie zmienia samowolnie tego regulaminu. Jakby go
    spróbował samowolnie zmienić, pierwszy bym nawoływał do zmiany moderatora.
    Pod złym adresem są te pretensje. Nie moderator ustalał zasady.

    Sigurd

  • 49. Data: 2004-07-20 00:05:48
    Od: "Cullen" <c...@p...net>

    Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    > Ja w wyniku przeczytania jego postów do foto-tip. Uważam, że jego
    > odpowiedzi były głupie i chamskie.
    A ja nie. Ale każdy ma prawo do swojego zdania...

    pzdr,
    M.

  • 50. Data: 2004-07-20 04:18:46
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 19 lipiec (poniedziałek) 2004, osobnik ukrywający
    się pod pseudonimem Rafał Góźdź w wiadomości
    <news:cdg0q5$ejf$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

    > Ma sprawdzić czy nie jest ono żartem lub wygłupem....

    Ma sprawdzac rzetelnosc kazdej firmy czy tez dzwonic i upewnic sie, ze dana
    firma istnieje i rzeczywiscie szuka pracownikow? ROTFL. dziekuje za ubaw z
    rana, nastepny prosze.
    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net