PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenia dot. organizacji pracy?

  • 1. Data: 2004-07-17 10:35:35
    Temat: szkolenia dot. organizacji pracy?
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie: mój potencjalny przyszły pracodawca oczekuje od
    pracowników "wzorowej organizacji pracy" (firma informatyczna zatrudniająca
    progrmaistów/analityków). Nie jest to moja mocna strona. Czy w Warszawie są
    jakieś firmy zajmujące się szkoleniami w tym zakresie?
    Dzieki
    J.

  • 2. Data: 2004-07-17 14:30:56
    Temat: Re: szkolenia dot. organizacji pracy?
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_NOSPAM>

    Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > progrmaistów/analityków). Nie jest to moja mocna strona. Czy w Warszawie

    > jakieś firmy zajmujące się szkoleniami w tym zakresie?

    Ja także miałem takiego pracodowacę co wymagał "wzorowej organizacji pracy",
    skończyło się na tym że podziękowałem mu z wielkim "hukiem'.
    Twój pracodawca ma raczej na myśli abyś robił 3 etaty w 1, nie wiem czy są
    takie szkolenia, ale wiem jedno to pracodawca ma zagwarantować Ci
    organizację pracy, tak jest w kodeksie pracy.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2004-07-17 14:34:11
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_NOSPAM>

    Tu znajdziesz wiele ciekawych żeczy w tym o organizacji pracy:

    http://www.bhp.com.pl/Kodeks_pracy_2004/start.htm

    pozdr,

    Artur

  • 4. Data: 2004-07-17 15:06:45
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Janek] - 2004-07-17 12:35:
> [...]
    > progrmaistów/analityków). Nie jest to moja mocna strona. Czy w Warszawie są
    > jakieś firmy zajmujące się szkoleniami w tym zakresie?

    Nie wiem czy jakieś kilkudniowe szkolenie coś tu pomoże. Z tym się
    trzeba po prostu urodzić albo wytrenować (to drugie gorsze :) )
    No chyba że pracodawca rozumie pod tym pojęciem coś innego niż ono dla
    mnie znaczy. Dla mnie organizacja pracy programisty to umiejętność
    prawidłowego rozplanowania wykonywanych zadań. Skakanie po programie na
    łapu capu powoduje że robi się mniej a za to zostawia więcej błędów
    szczególnie na punktach styku poszczególnych procedur. Ustalenie i
    konsekwentne realizowanie pewnej ścieżki programistycznej powoduje po
    prostu zwiększenie wydajności pracy i lepszy efekt końcowy.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-07-17 23:11:02
    Od: "ArturS>" <a...@a...pl_USUN_TO>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]

    > konsekwentne realizowanie pewnej ścieżki programistycznej powoduje po
    > prostu zwiększenie wydajności pracy i lepszy efekt końcowy.

    Ja również miałem pracę w branży IT tylko że byłem
    wdrożeniowcem-serwisantem-help
    deskiem-administratorem-handlowcem-sprzątaczką, i cały czas "szef" miał mnie
    na oku, wymagano odemnie rzeczy conajmniej niemożliwych i ciągle mi wmawiano
    że nie potrafię sobie zorganizować pracy, albo że klienci są niezadowoleni
    (co było karemnym kłamstwem o którym się upewniłem) ale jak odchodziłem
    "szefowi" mina zbrzydła, dostał przysłowiowe "po dupie".
    Nigdy nie brał pod uwagę godzin nadliczbowych traktował to jako normalne
    zachowanie - praca czasami do 2 w nocy i rano na 8 w pracy, nigdy mi tego
    finansowo (i nie tylko) nie wynagrodził.

    Dlatego jestem teraz cięty na słowa ze strony prawodawcy na temat
    "organizacji pracy"

    pzdr,

    Artur

  • 6. Data: 2004-07-18 10:32:52
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 17 Jul 2004 12:35:35 +0200, Janek <d...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > są
    > jakieś firmy zajmujące się szkoleniami w tym zakresie?

    Ciekawe, ze 20-o czerwca pytales dokladnie o to samo....

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2004-07-18 15:24:05
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Nie pamiętałem. Chyba nie było odpowiedzi.

  • 8. Data: 2004-07-18 20:29:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 18 Jul 2004 17:24:05 +0200, Janek <d...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Nie pamiętałem. Chyba nie było odpowiedzi.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.pra
    ca.dyskusje&tid=7027648