PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy

  • 1. Data: 2004-07-17 08:28:29
    Temat: Czas pracy
    Od: JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl>

    Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie czasu pracy, może znajdzie się
    jakiś prawnik. Otóż w pewnej "firmie" mogę zacząć pracę, jednak muszę
    się zgodzić się na warunki: ilość godzin dziennie - 12, ilośc dni w
    tygodniu - 7(!!!). Jest to praca tymczasowa jest na umowe zlecenie. Czy
    takie coś jest wogóle legalne??

  • 2. Data: 2004-07-17 09:24:08
    Temat: Re: Czas pracy
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się zgodzić się na warunki: ilość godzin dziennie - 12, ilośc dni w
    > tygodniu - 7(!!!). Jest to praca tymczasowa jest na umowe zlecenie. Czy
    Na umowe zlecenie nie przysługuja Ci ograniczenia czasu pracy z KP.Zawsze
    mozesz sie niezgodzic. Moralnie pewnie naganne, ale prawnie sie zgadza.mam
    nadzieje ze przynajmniej dostaniesz wynagrodzenie razy2
    TMK

  • 3. Data: 2004-07-17 09:35:48
    Od: JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl>

    >mam nadzieje ze przynajmniej dostaniesz wynagrodzenie razy2

    Wynagrodzenie to...uwaga...3,50 zl za godzine. Praca fizyczna przy
    produkcji. Tylko mają takie wymagania odnośnie czasu pracy. Ale już wiem
    , że tam nie będę pracować :)

  • 4. Data: 2004-07-19 09:54:53
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sat, 17 Jul 2004 11:35:48 +0200, JaZ <naaa@WYWAL_TOo2.pl> wrote:

    >Wynagrodzenie to...uwaga...3,50 zl za godzine. Praca fizyczna przy
    >produkcji. Tylko mają takie wymagania odnośnie czasu pracy. Ale już wiem
    >, że tam nie będę pracować :)

    To są normalne warunki w zbrojeniówce. Z uwagi na produkcję specjalną
    Zakłady mają możliwość wybiórczego stosowania przepisów prawa pracy i
    innych przepisów prawa, które w przypadkach spornych tylko i wyłącznie
    w tej branży znajdują się poniżej Zakładowego Regulaminu Pracy.

    Warunki, o których wspominasz znam z jednego z zakładów pod Lublinem -
    z uwagi na dużą rotację personelu często się ogłaszają, praca przy
    pakowaniu zapalników.

    Na zakończenie należy dodać, że firma znajduje się w doskonałej
    kondycji finansowej, gdyż niecałe 2% zawartych umów kończy się wypłatą
    wynagrodzenia.