PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mam zbyt duże wymagania??

  • 1. Data: 2006-03-29 10:07:57
    Temat: czy mam zbyt duże wymagania??
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    Witam!
    Zrewidujcie moje poglądy, bo może rzeczywiście się mylę...

    Mam wykształcenie wyższe (uczelnia państwowa), dwuletnie doświadczenie w
    księgowości (praca na umowę-zlecenie w czasie studiów) i roczne jako agent
    ubezpieczeniowy.
    Studia skończyłam w 06.05. Znam angielski na dos przyzwoitym poziomie.

    Jak dotychczas miałam propozycje pracy m.in.
    - na umowę o dzieło za tyś. zł (co miesiąc przedłużaną)
    - na umowę o prace za ok 1,5 tyś z siedzeniem po 12 godz. i wymyśleniu samej
    co z tym wszystkim zrobić (bo mam zarobić cos na czym w firmie nikt sie nie
    zna, nikt nie wie jak ma wyglądać rezultat końcowy, nie mając nawet
    odpowiedniego programu do tego)
    Mogę cos jeszcze poszukać w firmie typu capgemini, IBM itd., ale raczej taka
    praca by mnie nie interesowała.

    Czy ja wybrzydzam!?
    Bo tak twierdzi większości. Ze teraz ciężkie czasy, ze to moja "pierwsza
    prawdziwa praca", ze tak wszyscy siedzą, ze nie ma wyjścia...

  • 2. Data: 2006-03-29 10:17:34
    Temat: Re: czy mam zbyt duże wymagania??
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "sarra" <b...@s...pl> napisał

> [...]
    nie
    > zna, nikt nie wie jak ma wyglądać rezultat końcowy, nie mając nawet

    Ale CO miałabyś konkretnie robić, bo przecież to jest najistotniejsze.
    I czy to jest kwota netto czy brutto?
    Czy to okres próbny i czy masz perspektywy podwyżki po jego przejściu?

    > Mogę cos jeszcze poszukać w firmie typu capgemini, IBM itd., ale raczej
    taka
    > praca by mnie nie interesowała.

    A jaka by Cię interesowała?

    > Czy ja wybrzydzam!?

    Wiesz, trudno cokolwiek powiedzieć, bo naprawdę za mało szczegółów
    przedstawiłaś.

    M.

  • 3. Data: 2006-03-29 10:19:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sarra napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczeniowy.
    > Studia skończyłam w 06.05. Znam angielski na dos przyzwoitym poziomie.

    Ale co konkretnie umiesz? Co chcialabys robic?

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 4. Data: 2006-03-29 10:25:48
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Ale co konkretnie umiesz? Co chcialabys robic?

    chciałabym sie zajmowac analizą danych, statystyką, moze analiza finansową

    znam spss, statisice, accessa, sql-a, power pointa
    podstawy javy, podstawy c
    b. dobrze umiem exela

    znam sie w miare na rachunkowości, czytałam troche o analizie finansowej

  • 5. Data: 2006-03-29 10:33:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sarra napisał(a):

> [...]

    > podstawy javy, podstawy c
    > b. dobrze umiem exela

    > znam sie w miare na rachunkowości, czytałam troche o analizie finansowej

    Nic konkretnego z tego nie wynika :) Przynajmniej jak dla mnie ;)

  • 6. Data: 2006-03-29 10:38:07
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Ale CO miałabyś konkretnie robić, bo przecież to jest najistotniejsze.
    w firmie nr 1- statystyk, w firmie nr 2 analityk finansowy

    > I czy to jest kwota netto czy brutto?

    netto

    > Czy to okres próbny i czy masz perspektywy podwyżki po jego przejściu?

    caly czas taka pensja

    > A jaka by Cię interesowała?

    własnie jako statystyk, analityk

  • 7. Data: 2006-03-29 11:06:32
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    dwie oferty pracy w ciągu 9 miesięcy - gratuluję zaradności
    moi znajomi przez rok nic nie mogli znaleźć.

    ja po pięciu miesiącach użalania się nad sobą, rozpaczania jak u nas to jest
    źle, h... i do d... i jaki to p... kraj wziąłem się ostro do roboty, w ciągu
    pół roku przepracowałem w dwóch firmach, obecnie pracuję w trzeciej.

    radzę nie pchać się do firmy gdzie nie ma dokładnie sprecyzowanego zakresu
    obowiązków - czyli ani ty, ani nikt w firmie nie wie co masz robić, tez miałem
    taką sytuację; 1.500 - to niezła kasa za 8 godzin, ale nie za 12, weź też pod
    uwagę to, że możesz czegoś się nauczyć ;

    pozdrawiam i życzę powodzenia - jesteśmy w tej samej sytuacji, kto wie, czy
    nie jesteśmy dla siebie konkurencją;

  • 8. Data: 2006-03-29 11:36:41
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    sarra napisał(a):

    > b. dobrze umiem exela

    Obawiam się, że go nie znasz tak naprawdę...

    L.

  • 9. Data: 2006-03-29 12:08:23
    Temat: Podepnę się pod wątek
    Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>

    To ja podepnę się pod wątek, bo mam podobny problem. ukończyłam dwa
    fakultety na panstwowych uczelniach (filozofie i informatyke), zrobilam
    studia podyplomowe z zarzadzania projektami, pol roku pracowalam w
    wydawnictwie jako redaktor, potem 1.5 w IT jako asystent project managera.

    i chcialabym pracowac jako PM w IT, ale 1. nie mam doswiadczenia stricte jako
    PM, 2. nie mam juz pojecia gdzie takie doswiadczenie zdobyc:P

    dodatkowo problem pojawia sie z zalapaniem sie na ww. stanowisko bo nie mam
    duzego doswiadczenia (male mam), a na stanowisko asystenckie jakby nie bylo
    mam juz zbyt duzo szkol.

    jakies pomysly? :)

    --
    Izza

  • 10. Data: 2006-03-29 12:36:55
    Od: Jaz <j...@U...pl>

    sarra wrote:

    > chciałabym sie zajmowac analizą danych, statystyką, moze analiza finansową

    tego sie raczej trzymaj i nie wyjezdzaj z tym:

    > znam spss, statisice, accessa, sql-a, power pointa
    > podstawy javy, podstawy c
    > b. dobrze umiem exela

    to wszystko umiejetnosci po liceum, przynajmniej w moim przypadku (no
    moze oprocz tego czegos do statystyki)

    > znam sie w miare na rachunkowości, czytałam troche o analizie finansowej

    a ja czytam tez bardzo wiele na rozne tematy.