PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mam zbyt duże wymagania??

  • 31. Data: 2006-03-31 14:19:37
    Temat: Re: Podepnę sięwątek
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 30 Mar 2006 12:42:44 -0800, a...@w...pl wrote:

    >- rozne kwiatki, typu: jesli chca, zeby fragment kodu sie nie wykonal,
    >to zamiast go usunac (chocby wykomentowac) pisza warunek w stylu
    >if(false) {...bla bla bla...} (SIC!!)

    Się śmiej, ale są języki/systemy, w których konstrukcja typu:

    IF 1 = 2. bla bla bla. ENDIF.

    ma jak najbardziej sens i konkretne zastosowanie. :-)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 32. Data: 2006-03-31 15:59:53
    Temat: Re: czy mam zbyt duże wymagania??
    Od: KrzysiekZ <z...@o...pl>

    sarra napisał(a):
> [...]
    > - na umowę o prace za ok 1,5 tyś z siedzeniem po 12 godz. i wymyśleniu samej
    > co z tym wszystkim zrobić (bo mam zarobić cos na czym w firmie nikt sie nie
    > zna, nikt nie wie jak ma wyglądać rezultat końcowy, nie mając nawet
    > odpowiedniego programu do tego)
    > Mogę cos jeszcze poszukać w firmie typu capgemini, IBM itd., ale raczej taka
    > praca by mnie nie interesowała.
    >

    > Czy ja wybrzydzam!?
    > Bo tak twierdzi większości. Ze teraz ciężkie czasy, ze to moja "pierwsza
    > prawdziwa praca", ze tak wszyscy siedzą, ze nie ma wyjścia...

    sporo bym dal za takie propozycje :)

  • 33. Data: 2006-03-31 21:37:06
    Temat: Re: Podepnę sięwštek
    Od: a...@w...pl

    McMac wrote:
    > On 30 Mar 2006 12:42:44 -0800, a...@w...pl wrote:
    > Się śmiej, ale są języki/systemy, w których konstrukcja typu:
    >
    > IF 1 = 2. bla bla bla. ENDIF.
    >
    > ma jak najbardziej sens i konkretne zastosowanie. :-)

    Prosze o przyklad takiego jezyka/systemu, w ktorym zamiast skasowac w
    edytorze kod robi sie ww. rzecz, byc moze panie owe poznaly mistyczna
    prawde jakas... ;)

  • 34. Data: 2006-04-11 13:57:43
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 31 Mar 2006 13:37:06 -0800, a...@w...pl wrote:

    >Prosze o przyklad takiego jezyka/systemu, w ktorym zamiast skasowac w
    >edytorze kod robi sie ww. rzecz, byc moze panie owe poznaly mistyczna
    >prawde jakas... ;)

    He he, to już NTG ;)

    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 35. Data: 2006-04-11 14:57:20
    Od: a...@w...pl

    McMac wrote:

    > He he, to już NTG ;)

    Slaba wymowka ;). Mozesz dac na priva :)))