PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam zbyt duże wymagania?? › Podepnę się pod wątek
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>
    Subject: Podepnę się pod wątek
    Date: 29 Mar 2006 12:08:23 GMT

    To ja podepnę się pod wątek, bo mam podobny problem. ukończyłam dwa
    fakultety na panstwowych uczelniach (filozofie i informatyke), zrobilam
    studia podyplomowe z zarzadzania projektami, pol roku pracowalam w
    wydawnictwie jako redaktor, potem 1.5 w IT jako asystent project managera.

    i chcialabym pracowac jako PM w IT, ale 1. nie mam doswiadczenia stricte jako
    PM, 2. nie mam juz pojecia gdzie takie doswiadczenie zdobyc:P

    dodatkowo problem pojawia sie z zalapaniem sie na ww. stanowisko bo nie mam
    duzego doswiadczenia (male mam), a na stanowisko asystenckie jakby nie bylo
    mam juz zbyt duzo szkol.

    jakies pomysly? :)

    --
    Izza