PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace w branży IT a w innych branżach

  • 1. Data: 2006-03-29 09:07:26
    Temat: Płace w branży IT a w innych branżach
    Od: " Radek" <s...@g...pl>

    Witam

    Czy dziś pracując w branży IT można liczyć na wyższy zarobek niż np w branży
    budowlanej? Czy nadal w IT zarabia się więcej? Czy przeciętny programista
    zarabia więcej od przeciętnego kierowcy?

  • 2. Data: 2006-03-29 09:13:05
    Temat: Re: Płace w branży IT a w innych branżach
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Radek wrote:
> [...]
    > budowlanej? Czy nadal w IT zarabia się więcej? Czy przeciętny programista
    > zarabia więcej od przeciętnego kierowcy?

    wszystko zalezy od miejscowosci/firmy/szczescia...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-03-29 09:22:01
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > wszystko zalezy od miejscowosci/firmy/szczescia...

    ...ponoć jeszcze umiejetnosci, ale czy ja wiem...?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-03-29 09:38:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    czarny wrote:

    > ...ponoć jeszcze umiejetnosci, ale czy ja wiem...?

    Umiejetnosci sa akurat w polsce w niewielu firmach doceniane...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-03-29 09:42:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 29 Mar 2006 11:38:09 +0200, użyszkodnik Tomasz Kaczanowski
    <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Umiejetnosci sa akurat w polsce w niewielu firmach doceniane...

    alez owszem doceniane są tylko nie idzie za tym w parze odpowiednie
    wynagradzanie

    --
    futszaK
    601061867

  • 6. Data: 2006-03-29 09:59:53
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Umiejetnosci sa akurat w polsce w niewielu firmach doceniane...

    ...dlatego poddałem pod wątpliwość wypowiedziane przeze mnie stwierdzenie.

  • 7. Data: 2006-03-29 10:01:27
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    OK
    Podam pare konkretow na moim przykladzie:
    Pracuje w IT od 6 lat.
    Pierwsza praca(po studiach):
    Miejsce: urzad
    Zarobki: od 600zl do 800 zl netto
    Zadania: zlota raczka od wszystkiego zwiazanego z komputerami, wymiana tuszy,
    tabelki dla pani Basi w Excelu, administracja siecia novellowska itd.
    Druga praca (obecna):
    Miejcse: firma produkcyjna
    Zarobki: od 1600 zl do 4200 zl (obecnie) netto
    Zadania1 (w pierwszym roku): administracja siecia biurowa, systemy Windows NT
    server
    Zadania2 (w drugim roku): Zadania1+ system kontroli dostepu+ system ERP
    Zadania3 (w trzecim roku): Zadania2+ administracja systemem przemyslowym
    Zadania4 (w czwartym roku): Zadania3+ administracja Oracle w systemie
    przemyslowym+ pisanie softu na potrzeby administracji systemow
    Zadania5 (obecnie): Zadania4+ administracja UNIXami

    Szczerze mowiac nie sadze bym jako kierowca zarobil 4tys na reke.
    Z drugiej strony moze mialem szczescie, ze wraz z podnoszeniem moich
    kwalifikacji i zadan szla podwyzka (Ale nie myslcie, ze podwyzka byla z
    automatu! O nie! O wszystko trzeba sobie walczyc!)

    Pozdrawiam
    FeliX

  • 8. Data: 2006-03-29 10:28:44
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    kierowca TIR-a
    3000 netto wyjazdy glownie Polska,Niemcy,Dania

  • 9. Data: 2006-03-29 10:32:12
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

> [...]
    > kwalifikacji i zadan szla podwyzka (Ale nie myslcie, ze podwyzka byla z
    > automatu! O nie! O wszystko trzeba sobie walczyc!)

    A ile masz lat i ile godzin dziennie pracujesz?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-03-29 11:01:35
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    to nie ja