PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa stanowsika pracy.

  • 1. Data: 2006-03-29 06:42:27
    Temat: Nazwa stanowsika pracy.
    Od: grzesq <g...@l...pl>

    Witam

    Czy są jakieś przepisy które regulują nazewnictwo stanowiska pracy w
    umowie o pracę. Jeżeli pracodawca wymyśli sobie bzdurną nazwę stanowiska
    np. inżynier od czegoś tam zostanie nazwany w umowie Przemysłowcem,
    handlowiec Generatorem, tester oprogramowania Realizatorem itp. Problem
    jest taki że rozmowa z pracodawcą na nic się zdała bo on ma własną
    wizję. Szukając pracy w przyszłości na tym samym stanowisku ale już
    normalnie nazwanym, może to generować problemy z udowodnieniem swojego
    doświadczenia. Jak domagać się "ogólnie" przyjętego nazewnictwa
    stanowiska pracy na umowie o pracę

  • 2. Data: 2006-03-29 06:50:01
    Temat: Re: Nazwa stanowsika pracy.
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e0da1s$jnv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    grzesq <g...@l...pl> pisze:

    > Czy są jakieś przepisy które regulują nazewnictwo stanowiska pracy w
    > umowie o pracę.

    Nie wydaje mi się.

> [...]
    > samym stanowisku ale już normalnie nazwanym, może to generować
    > problemy z udowodnieniem swojego doświadczenia.

    A niby dlaczego?
    W CV piszesz po prostu co należało do Twoich obowiązków i czego dokonałeś.
    Nie musisz podawać konkretnej nazwy stanowiska.

    > Jak domagać się "ogólnie" przyjętego nazewnictwa stanowiska pracy na
    > umowie o pracę.

    A jest jakiś 'spis' ogólnie przyjętych stanowisk?

    --
    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2006-03-29 07:11:29
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    poza nazwą stanowiska masz jeszcze coś takiego jak zakres obowiązków.
    dla przykładu w jednej firmie, wykonując dokładnie to samo, byłem
    odpowiednio specjalistą ds. wdrożeń, konsultantem, programistą. Wykonywałem
    dokładnie to samo, a przedstawiając swoje doświadczenie kolejnemu
    pracodawcy tylko i wyłącznie na podstawie formalnych nazw stanowisk
    dawałbym jakby trochę mylny obraz swoich dokonań, prawda?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-03-29 10:04:53
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > handlowiec Generatorem, tester oprogramowania Realizatorem itp. Problem
    > jest taki że rozmowa z pracodawcą na nic się zdała bo on ma własną wizję.

    Ja do tego podchodzę tak:
    Jest ogólnie przyjęta klasyfikacja zawodów ... to po pierwsze
    potem w ramach tych zawodów ujmuję stanowiska pracy, na których pracownik
    pracuje ... dołączam poza nazwą zawodu i stanowiska również kod zawodu, żeby
    nie było wątpliwości, czy pracownik pracował na określonym stanowisku, czy
    nieeee :))

    trochę upierdliwe ... ale daje rezultaty ... jeśli przyjmę, że w przyszłości
    będę z kodów korzystał :))))

    pozdrawiam
    fart