PracaGrupypl.praca.dyskusje › odwolanie do sadu pracy

  • 1. Data: 2006-03-28 21:39:41
    Temat: odwolanie do sadu pracy
    Od: "ROBSON" <R...@R...RR>

    Ile mam dni po zakonczeniu pracy w danej firmie na odwolaanie sie do sadu
    pracy.

  • 2. Data: 2006-03-28 22:18:25
    Temat: Re: odwolanie do sadu pracy
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    ROBSON <R...@R...RR> napisał(a):

    > Ile mam dni po zakonczeniu pracy w danej firmie na odwolaanie sie do sadu
    > pracy.

    Ale odwołanie sie od/do czego ?

  • 3. Data: 2006-03-28 22:37:43
    Od: "ROBSON" <R...@R...RR>

    Czesc

    Dzieki za rady... po prostu sie spieszylem...

    Pozdro ROBSON

  • 4. Data: 2006-03-28 22:43:39
    Od: "ROBSON" <R...@R...RR>

    Wypowiedzenie dostalem 3 marca, 18 marca skonczyla mi sie umowa. Umowe
    podpisalem 1 stycznia 2006 na czas okreslony (5 lat). Moje pytanie dotyczy
    czasu w jakim moge podac pracodawce do sadu bo np. nie pacil mi za
    nadgodziny, zwolnil mnie mimo ze mialem najlepsze wyniki w pracy bez
    uzasadnienia a przyjal inna osobe itp.

    Dzieki za odpowiedzi.
    ROBSON

  • 5. Data: 2006-03-28 22:48:57
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

  • 6. Data: 2006-03-28 23:44:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0cdru$smt$1@julia.coi.pw.edu.pl ROBSON <R...@R...RR>
    pisze:

    > Dzieki za rady... po prostu sie spieszylem...
    Rozumiem, nie ma sprawy. Skoro tak, to mam jeszcze dwie:
    - skonfiguruj poprawnie czytnik
    - zapoznaj się z _podstawowymi_ zasadami pisania na newsy i ich
    przestrzegaj.

    Potem opisz o co Ci chodzi, postaram się pomóc i z pewnością nie tylko ja.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-04-01 17:11:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 28 Mar 2006 23:39:41 +0200, "ROBSON" <R...@R...RR>
    zakodował:

    >Ile mam dni po zakonczeniu pracy w danej firmie na odwolaanie sie do sadu
    >pracy.

    Trzy lata od momentu, kiedy zobowiązanie z tytułu pracy stało się
    wymagalne (to konkretne, którego chcesz dochodzić w sądzie pracy).
    Nie ma znaczenia czy/kiedy zakończyłeś pracę u danego pracodawcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded