PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 71. Data: 2005-09-08 18:14:10
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mniezaszczekają.
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Pierwsza wiadomość w TYM WĄTKU to Twoja wiadomość
    Tak.

    Ale nie przeczytałeś jej do końca.
    jest odpowiedzią na arogancki post z tej grupy.
    I jest tam odnośnik.

    Już drugi raz wychodzi, że ty po prostu nie umiesz czytać.

  • 72. Data: 2005-09-08 18:15:53
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Przestań się czepiać mojej klawiatury, mam po prostu źle
    > ustawione opóźnienie,
    > nie mogę zmienić, bo nie tylko ja z niego korzystam.

    ROTFL!!!
    Boszszeeee :))))))))))))

    Kawał miesiąca!!!

    A o którym opóźnieniu Ty mówisz?
    To wada wrodzona??? :>>>

    --
    Koziorozec

  • 73. Data: 2005-09-08 18:17:22
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jak czytam Twoje posty to się zastanawiam, czy Ty jeszcze
    > do szkoły podstawowej chodzisz???
    > Bo jakoś ten UW to mi tu śmierdzi...

    Nie, tylko kiedyś pracowałam w ubezpieczeniach,
    i myślę, że bezpieczeństwo dzieci, jest dużo ważniejsze niż ortografia.

    > Naprawdę, to szkoda czasu na czytanie i komentowanie takich
    > postów.
    To nie odpisuj.

  • 74. Data: 2005-09-08 18:19:12
    Od: Stachu <p...@p...onet.pl>

    Koziorozec napisał(a):

    > ROTFL!!!
    > Boszszeeee :))))))))))))
    >
    > Kawał miesiąca!!!
    >
    > A o którym opóźnieniu Ty mówisz?
    > To wada wrodzona??? :>>>

    Ty się nie śmiej, ja bym obstawiał jednak narodziny trolla. Bo nie
    wierzę żeby UW takich ludzi wypuszczał. Chyba że już po pierwszym semestrze.

    Michał

  • 75. Data: 2005-09-08 18:23:04
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > Ja chcę [...]
    > Oni chcą by wszystkie następne pokolenia miały złamane życie już w
    > pierwszych dniach szkoły, przez ortografię.
    w pierwszych dniach szkoly dzieci nie ucza sie zasad ortografii :)

    > stokrotka
    blagam potwierdz, ze
    - nie jestes ze slaska, bo wstyd mi przynosisz
    - masz mniej niz 15 lat :)

  • 76. Data: 2005-09-08 18:24:33
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > śą darmowe edytory tekstu ze słownikiem

    Może i 'śą', ale żaden edytor, nawet darmowy nie rozpozna,
    czy masz właśnie na myśli 'morze' czy chciałaś napisać
    'może'. Ani tego, że masz źle ustawione 'opóźnienie' ;)))

    > Wiele czynności tak, np liczenie.

    Taaak???
    Ty to chyba masz taki komputer, że Ci już
    wszystko zastępuje. Myślenie też.
    A sprawdzasz czasem na kompie, ile to jest 2+2?

    > Ortografia to jest NAWYK, często nielogiczny,
    > który ludzie ciężko myslący i ociężali umysłowo,
    > narzucają bezmyślnie następnym, pokoleniom.

    Te debile narzucają jakieś durne 'nawyki' i tylko
    się cieszą, gdy te 'następne pokolenia' - 'myślące inaczej'
    muszą się męczyć. To nie dość, że debile, to jeszcze
    sadyści!! :>>>

    > Dawno się tak świetnie nie czułam.

    A ja dawno się tak nie uśmiałam.

    Jesteś 'blondynką'? :))))

    (bez obrazy dla blondynek! ;)) )

    --
    Koziorozec

  • 77. Data: 2005-09-08 18:29:07
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    > Tak.
    >
    > Ale nie przeczytałeś jej do końca.
    > jest odpowiedzią na arogancki post z tej grupy.
    > I jest tam odnośnik.
    >
    > Już drugi raz wychodzi, że ty po prostu nie umiesz czytać.

    Taaaak???? A Ty wiesz, na który post odpowiadasz?
    Bo ja o tym pisałam po raz pierwszy!

    NOWY WĄTEK rozpoczęłaś TY!
    Tamta wiadomość była w INNYM WĄTKU!

    Naucz się czytać, a potem przeczytaj o zasadach umieszczania
    postów na grupach dyskusyjnych.

    --
    Koziorozec

  • 78. Data: 2005-09-08 18:33:46
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > Zwykle dzieci uzdolnione matematycznie lubią biologię to idzie w parze, to
    > przedmioty przyrodnicze.
    no to ja kurw* z probowki pewnie jestem albo z kosmosu :-D
    bo za nic w swiecie nie trawilem biologi,
    w przeciwienstwie do matematyki, z ktorej od pierwszych lat podstawowki
    bylem uzdolniony

    > A może po prostu ludzie, którzy mają myślących rodziców, lub sami na to
    > wpadli mimo młodego wieku.
    czy ktos zna jakas porzadna sciane w kierunku ktorej moglbym sie rozpedzic?
    juz dluzej nie moge tego czytac.

  • 79. Data: 2005-09-08 18:34:34
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Stachu" napisał w wiadomości

    > Ty się nie śmiej, ja bym obstawiał jednak narodziny trolla.
    > Bo nie wierzę żeby UW takich ludzi wypuszczał.

    Też nie wierzę.
    Tu to ja też mogę napisać, że mam dwa tytuły doktorskie
    i kończyłam Yale :>>

    A po poziomie wypowiedzi i formułowania zdań i tak
    wyjdzie... szydło z worka.

    > Chyba że już po pierwszym semestrze.

    Zdecydowanie.
    Tylko jak ją tam wpuścili???
    Może zatrudniła się jako sprzątaczka???
    (ja bardzo przepraszam wszystkie osoby, które
    pracowały w tym charakterze ;)) )

    --
    Koziorozec

  • 80. Data: 2005-09-08 18:35:44
    Od: "Redtown" <r...@t...pl>

    > Ty się nie śmiej, ja bym obstawiał jednak narodziny trolla. Bo nie wierzę
    > żeby UW takich ludzi wypuszczał. Chyba że już po pierwszym semestrze

    Tja, ona pewnie jeszcze w średniej siedzi, a pracowała w ubezpieczeniach
    jako roznosiciel ulotek PZU :)