    From: "Koziorozec" <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jesteś za kastami ?
    Date: Wed, 21 Sep 2005 00:49:21 +0200

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Podejrzewam, ze znam je lepiej niż ty.

    Żeby coś stwierdzać, trzeba mieć podstawy.
    Ty nie masz ich - nawet jeśli chodzi o ortografię :>
    A jak jesteś taka 'podejrzliwa', to należałoby się zastanowić
    co to za choroba i czy da się ją leczyć...

    > Akurat z wfu miałam na pułrocze dwuje.

    No chyba nie tylko z tego, ale... 'uderz w stół, a nożyce
    się odzezwą'... ;)))

    > A twoje na pewno , jako pierwsze słowo powiedziało:
    > "peneplenizacja"

    Słownik, który miałaś podany to zestaw słów dla Twoich
    dzieci na CAŁE życie, nie tylko na jego pierwszy rok...
    Przecież więcej im nie trzeba, prawda? Po co mają się
    męczyć biedactwa... Mamusia zrobi za nich wszystko.

    > Oby nie musiał do poważniejszyh,
    > oby pracując potrafiły się bawić.

    Twoje dzieci 'pracując' będą się bawić, a Ty będziesz
    zapier....., żeby miały co jeść i gdzie spać, a i jeszcze
    samochodu, domku, no i oczywiście nowego komputera
    będą się domagać.
    I tak, aż do Twojej śmierci...

    A tak w ogóle to:

    Pewnie Lepiej Olać Niż Komentować