PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY

  • 11. Data: 2005-11-26 16:17:23
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY
    Od: t...@v...pl

    Kodowanie Europa środkowa (ISO)

    > Łoł widzę problemy emocjonalne ale można to zrobić na spokojnie,
    zaskarżyć
    > sąd odwoływać się aż do sądu najwyższego, zadzwonić do GW lub RW lub
    RZ lub
    > innego medium, a nie pienić gębę!
    Ciężko się ciebie czyta, mądrze nie piszesz, ale masz łądne motto:

  • 12. Data: 2005-11-28 22:59:54
    Od: "AA" <A...@A...pl>

    No to teraz ja tak w skrócie
    pk.1 Trzeba byc niezłą du*ą wołowa aby przegrać rozprawę przed sądem pracy ,
    ewentualnie trzeba miec roszczenia kompletnie wyzsane z palca.
    pk.2 Zachowywanie się na zasadzie iz nie będe się odwoływac tylko mścic daje
    tylko piekny opis samej siebie.W tym kontekście nie dziwię sie iz 2 lata nie
    masz pracy. Żaden pracodawca przy zdrowych zmysłach nie zatrudni Cię, a
    nawet jak zatrudni to i tak po dwóch-trzech miesiącach wyleje.
    Reasumujac pozostaje Ci albo iśc sie leczyc, alo utopic - społeczeństwo
    tylko na tym, zyska.

  • 13. Data: 2005-11-29 09:32:00
    Od: "tojais" <t...@v...pl>

    > pk.1 Trzeba byc niezłą du*ą wołowa aby przegrać rozprawę przed sądem pracy ,
    Wierzysz w sądową sprawiedliwość ? :))))))))))))))))))))))))))))

> [...]
    > masz pracy. Żaden pracodawca przy zdrowych zmysłach nie zatrudni Cię, a
    > nawet jak zatrudni to i tak po dwóch-trzech miesiącach wyleje.
    Ja już nie szukam pracy, nie czytasz mnie dokładnie.
    Napisałam, że zaraz pójdę kraść.
    Zatrudniać się nie opłaca, ilekrość się zatrudnię, tylekroś mnie okradną,
    więc po co dawać pracodawcy popełnić przestępstwo ?
    Lepiej samej kraść. A statystyka się zgodzi, i wszystko sie szybciej kręci,
    jedyna różnica, ze po drodze NIC nie zostanie wyprodukowane/wytworzone, ale to
    już nie moj problem.

    I dziękuję za podniesienie wątku :)))))))))))))))

  • 14. Data: 2005-11-29 20:42:34
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY hops wątek do góry
    Od: t...@v...pl

    hops wątek do góry

  • 15. Data: 2005-11-30 07:49:43
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    t...@v...pl wrote:

    > Kodowanie Europa środkowa (ISO)

    > zaskarżyć
    > RZ lub
    > Ciężko się ciebie czyta, mądrze nie piszesz, ale masz łądne motto:

    Nie postarałem się

  • 16. Data: 2005-11-30 20:02:57
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    Od: t...@v...pl

    Ile wziąłeś za przedatowanie wątku, żeby sie ukazywał na dole zamiast na górze ?
    Myślałeś , ze nie zauważę,
    ale właściwie to dobrze, mnie to wiele nie kosztuje, ty zarobisz , a oni
    płacą :))))))))))))))))))))

  • 17. Data: 2005-11-30 20:53:17
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    t...@v...pl wrote:

    > Ile wziąłeś za przedatowanie wątku, żeby sie ukazywał na dole zamiast na
    > górze ? Myślałeś , ze nie zauważę,
    > ale właściwie to dobrze, mnie to wiele nie kosztuje, ty zarobisz , a oni
    > płacą :))))))))))))))))))))

    jakby ci to powiedzieć.... wyluzuj. naprawdę wyluzuj, bo już ci się dużo
    rzeczy miesza
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 18. Data: 2005-11-30 21:14:23
    Od: t...@v...pl

    > .... wyluzuj. naprawdę wyluzuj, bo już ci się dużo
    > rzeczy miesza
    Nie chcesz to nie czytaj, a co mi się miesza ?

  • 19. Data: 2005-11-30 21:44:06
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    t...@v...pl wrote:

    > Nie chcesz to nie czytaj, a co mi się miesza ?

    no niby wszyscy są przeciwko tobie, w tym ktoś zmienia czas wątku (a na tej
    grupie nie ma moderatora, więc czas nie moze być zmieniany). I że niby
    jeszcze ktoś ingeruje w twój czytnik. to już na prawdę zaczyna być choroba,
    przemyśl to.
    aaa, sorki, ty czytasz newsy ze strony onetu. Masz w swoim windowsie XP,
    także w mozilli którą używasz (netscape? firefoxa?) agenta poczty i newsów,
    za pomoca którego możesz sobie czytać newsy jak ci się żywnie podoba. jak
    czytasz ze strony to jesteś uzalezniona od adminastrony, ale administracja
    stroną to nie to samo co newsy. chociażby, wejdź sobie na newsy przez
    www.gazeta.pl/usenet/ i będziesz miała zupełnie inny wygląd tego samego.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 20. Data: 2005-11-30 22:54:39
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Pewnego slonecznego dnia Wed, 30 Nov 2005 22:44:06 +0100 czytam sobie
    pl.praca.dyskusje a tutaj # rozsypal nastepujace haczki:
    > no niby wszyscy są przeciwko tobie
    A wiecie co? Mi autor tego watku kojarzy sie z takim trollem ktory sie
    udzielal niedawno na grupie. Nie pamietam nicku (mial chyba kilka -
    jeden to GT?), jakis m-c czy dwa juz jest cisza i spokoj. Pewnie go
    pamietacie - zalil sie ze jest dyskryminowany ze wzgledu na problemy ze
    zdrowiem psychicznym, wysylal maile protestacyjne do walesy (odnosnie
    psycholi od rydzyka) itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl