PracaGrupypl.praca.dyskusjeZdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY › Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie
    wątku ?
    Date: Wed, 30 Nov 2005 22:44:06 +0100

    t...@v...pl wrote:

    > Nie chcesz to nie czytaj, a co mi się miesza ?

    no niby wszyscy są przeciwko tobie, w tym ktoś zmienia czas wątku (a na tej
    grupie nie ma moderatora, więc czas nie moze być zmieniany). I że niby
    jeszcze ktoś ingeruje w twój czytnik. to już na prawdę zaczyna być choroba,
    przemyśl to.
    aaa, sorki, ty czytasz newsy ze strony onetu. Masz w swoim windowsie XP,
    także w mozilli którą używasz (netscape? firefoxa?) agenta poczty i newsów,
    za pomoca którego możesz sobie czytać newsy jak ci się żywnie podoba. jak
    czytasz ze strony to jesteś uzalezniona od adminastrony, ale administracja
    stroną to nie to samo co newsy. chociażby, wejdź sobie na newsy przez
    www.gazeta.pl/usenet/ i będziesz miała zupełnie inny wygląd tego samego.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---