PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile wydajecie na dojazdy do pracy?

  • 1. Data: 2005-11-25 10:52:03
    Temat: ile wydajecie na dojazdy do pracy?
    Od: "Bartek" <bartm@*SPAM*epf.pl>

    Ja wlasnie policzylem i sie lekko zalamalem...

    W ciagu 2 lat dojezdzania do pracy wydalem prawie 6500 zl..I nie mam innego
    wyjscia bo dojezdzam PKP codziennie 70km + powrot, tracac przy tym 3h.

    A pracy w moim miescie nie ma.

  • 2. Data: 2005-11-25 11:01:39
    Temat: Re: ile wydajecie na dojazdy do pracy?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > W ciagu 2 lat dojezdzania do pracy wydalem prawie 6500 zl..I nie mam
    ale zwróć uwagę na to, że masz podwyższone koszty uzyskania. czyli większy
    zwrot w podatku
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-11-25 11:31:11
    Od: "Lecter" <n...@w...pl>

    Ja mieszkam na peryferiach Warszawy, wydaję 66 PLN na bilet miesięczny -
    rocznie 792 PLN... Dojazdy zajmują mi codziennie ok 2,5 h.

    Myślę, że samochodem jeździłbym 1,5 h ale znacznie drożej...
    Pozdrawiam!
    Lecter

  • 4. Data: 2005-11-25 11:43:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Lecter napisał(a):
> [...]
    > rocznie 792 PLN... Dojazdy zajmują mi codziennie ok 2,5 h.
    >
    > Myślę, że samochodem jeździłbym 1,5 h ale znacznie drożej...
    Około 70 pln (paliwo + oplaty na autostradzie) dziennie Katowice -
    Kraków. Bywam tam dwa, trzy razy w tygodniu, co daje 550 - 850 pln /
    miesiąc. Na szczęście firma zwraca :)

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-11-25 12:04:24
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Bartek" <bartm@*SPAM*epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego
    > wyjscia bo dojezdzam PKP codziennie 70km + powrot, tracac przy tym 3h.

    To ja podobnie: 50 km PKP - 164 zl (no chyba ze przedluza wspolny bilet w
    Wawie to 136 zl) + 66 zl mza + 3,60 zl/dzien komunikacja lokalna w
    Zyrardowie i 4h w sumie dzien w dzien - moglbym zrezygnowac z tych 3,60 ale
    wtedy dochodzi jeszcze godzinka na spacery :)
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 6. Data: 2005-11-25 12:50:46
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Bartek napisał(a):

    > W ciagu 2 lat dojezdzania do pracy wydalem prawie 6500 zl..I nie mam innego
    > wyjscia bo dojezdzam PKP codziennie 70km + powrot, tracac przy tym 3h.

    30 km + powrót, samochodem, rocznie daje ca 4,5K, ale
    liczyłem paliwo 3,8, choć przez większac czesc roku bylo ono powyzej
    4,5 zl.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 7. Data: 2005-11-25 14:24:24
    Od: "danek" <d...@z...szczecin.pl>

    ok 250 PLN - 42km w jedna strone, czas - 45min
    auto na gaz - spalanie 6,5l/100km

  • 8. Data: 2005-11-25 14:30:28
    Od: "danek" <d...@z...szczecin.pl>

    Użytkownik "danek" <d...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości
    > ok 250 PLN - 42km w jedna strone, czas - 45min
    > auto na gaz - spalanie 6,5l/100km

    miesiecznie oczywiscie :)

  • 9. Data: 2005-11-25 15:48:22
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    danek wrote:

    > ok 250 PLN - 42km w jedna strone, czas - 45min
    > auto na gaz - spalanie 6,5l/100km
    300-400 zł ale zawoże 2 osoby.

    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka

  • 10. Data: 2005-11-25 22:38:10
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "Bartek" <bartm@*SPAM*epf.pl> wrote in message
    > Ja wlasnie policzylem i sie lekko zalamalem...
    >
    > W ciagu 2 lat dojezdzania do pracy wydalem prawie 6500 zl..I nie mam innego
    > wyjscia bo dojezdzam PKP codziennie 70km + powrot, tracac przy tym 3h.

    miesiecznie 4-kursów kursy Krakow -> Warszawa ->Kraków + lekkie jazdy po
    Warszawie = 3500 km *12 =42 tys km = ok 12600 PLN

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot