PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY

  • 51. Data: 2005-12-05 10:09:29
    Temat: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy- i dranie nie płacą ZUSu
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@v...pl [5 Dec 2005 10:03:46 +0100]:

    > Złodzieje, z emerytury chcieli mnie okraść.

    To straszne, zamiast 450 zł dostaniesz 449... :)

    Kira (ubawiona)

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 52. Data: 2005-12-05 20:03:41
    Od: "szarykot" <b...@n...pl>

    Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Przyszły do mnie wydruki z z zusu o ubezpieczeniu emerytalnym.
    > I wyszło, że WARTA nie zapłaciła za mnie ZUSu za 2 miesiące mojej ciężkiej
    > pracy.
    > NIe były to miesiące Z brzegów okresu zatrudnienia, konca czy początku
    > jakiejś umowy,
    > Tak po prostu nie zapłacili, w dwa środkowe miesiące, a RNUa dali jakby
    > nigdy
    > nic.
    > Złodzieje, z emerytury chcieli mnie okraść.

    Patrz jakie złodzieje !!! Chyba zacznę pluć na ich logo ... a jutro napisz
    że nasłali na ciebie ormiańską mafię, która dostała zlecenie na mokrą robotę
    bo tak strasznie im szkodzisz ! Może jednak rozejrzysz sie za jakimś
    lekarzem od głowy ?

    PLONK

    Nie pozdrawiam
    szarykot

  • 53. Data: 2005-12-09 10:18:18
    Od: t...@v...pl

> [...]
    > że nasłali na ciebie ormiańską mafię, która dostała zlecenie na mokrą robotę
    > bo tak strasznie im szkodzisz ! Może jednak rozejrzysz sie za jakimś
    mam to rozumieć jako groźbę karalną?

  • 54. Data: 2005-12-09 10:33:36
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > mam to rozumieć jako groźbę karalną?
    tak, wytocz jej/jemu proces sądowy

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 55. Data: 2005-12-09 12:38:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > mam to rozumieć jako groźbę karalną?

    "Powariowalyscie boscie chlopa dawno nie mialy! Chlopa, chlopa wam trzeba!"

    Tylko czy ktos zechce sie az tak poswiecic ;-)

    BP, MSPANC

    sz.

  • 56. Data: 2005-12-09 14:38:38
    Od: t...@v...pl

    > tak, wytocz jej/jemu proces sądowy
    Nie jestem pewna czy on mi grozi,
    bo to, że ja się boję wcale nie oznacza, że on mi grozi,
    może tylko ja jestem tchórzliwa.

  • 57. Data: 2005-12-09 15:44:06
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: t...@v...pl [9 Dec 2005 15:38:38 +0100]:

    > może tylko ja jestem tchórzliwa.

    No jesteś. On ci nie grozi. On się z Ciebie śmieje.

    Kira

  • 58. Data: 2005-12-09 16:12:13
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > No jesteś. On ci nie grozi. On się z Ciebie śmieje.
    może nie trzeba było wyprowadzać z błędu? może by było jeszcze śmieszniej?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 59. Data: 2005-12-09 17:43:37
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: gromax [Fri, 09 Dec 2005 17:12:13 +0100]:

    > może nie trzeba było wyprowadzać z błędu?
    > może by było jeszcze śmieszniej?

    Idiotyczniej znaczy chciałeś Waść rzec? ;)
    Chyba się już i tak nie da...

    Kira

  • 60. Data: 2005-12-10 04:26:27
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Idiotyczniej znaczy chciałeś Waść rzec? ;)
    > Chyba się już i tak nie da...

    będę się trzymał swojego zdania bo nie chcę oceniać i dlatego twierdzę, że
    śmieszniej. mnie jej (a może jego, hunołs, w końcu jestem ania i mam 12
    lat) zachowanie po prostu śmieszy

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---