PracaGrupypl.praca.dyskusjeZdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY › Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY:)))))))))))
    From: "tojais" <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY:)))))))))))
    Date: 29 Nov 2005 10:32:00 +0100

    > pk.1 Trzeba byc niezłą du*ą wołowa aby przegrać rozprawę przed sądem pracy ,
    Wierzysz w sądową sprawiedliwość ? :))))))))))))))))))))))))))))

    > pk.2 Zachowywanie się na zasadzie iz nie będe się odwoływac tylko mścic daje
    > tylko piekny opis samej siebie.W tym kontekście nie dziwię sie iz 2 lata nie
    > masz pracy. Żaden pracodawca przy zdrowych zmysłach nie zatrudni Cię, a
    > nawet jak zatrudni to i tak po dwóch-trzech miesiącach wyleje.
    Ja już nie szukam pracy, nie czytasz mnie dokładnie.
    Napisałam, że zaraz pójdę kraść.
    Zatrudniać się nie opłaca, ilekrość się zatrudnię, tylekroś mnie okradną,
    więc po co dawać pracodawcy popełnić przestępstwo ?
    Lepiej samej kraść. A statystyka się zgodzi, i wszystko sie szybciej kręci,
    jedyna różnica, ze po drodze NIC nie zostanie wyprodukowane/wytworzone, ale to
    już nie moj problem.

    I dziękuję za podniesienie wątku :)))))))))))))))