PracaGrupypl.praca.dyskusjeZdjęty wątek o bezprawiu w Sądzie Pracy , dotyczy WARTY › Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie wątku ?
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zdjęty wątek o bezprawiu ..do admina: ile wziąłeś za przedatowanie
    wątku ?
    Date: Wed, 30 Nov 2005 23:54:39 +0100

    Pewnego slonecznego dnia Wed, 30 Nov 2005 22:44:06 +0100 czytam sobie
    pl.praca.dyskusje a tutaj # rozsypal nastepujace haczki:
    > no niby wszyscy są przeciwko tobie
    A wiecie co? Mi autor tego watku kojarzy sie z takim trollem ktory sie
    udzielal niedawno na grupie. Nie pamietam nicku (mial chyba kilka -
    jeden to GT?), jakis m-c czy dwa juz jest cisza i spokoj. Pewnie go
    pamietacie - zalil sie ze jest dyskryminowany ze wzgledu na problemy ze
    zdrowiem psychicznym, wysylal maile protestacyjne do walesy (odnosnie
    psycholi od rydzyka) itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl