PracaGrupypl.praca.dyskusje › znajomości a ogłoszenia

  • 1. Data: 2003-07-01 07:44:12
    Temat: znajomości a ogłoszenia
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem zupełnej zmiany w mojej karierze.
    Obowiązki miałem do tej pory dość szerokie (robota typu "wszystko i nic"), a
    zachciało mi się specjalizowac w konkretnej dziedzinie.
    Ponieważ nie mam doświadczenia w owej dziedzinie (a jedynie "zacięcie")
    postanowiłem uruchomić wszelkie znajomości, żeby przeskoczyć "paradoks
    doświadczenia" (Nie mam doświadczenia, bo nie mam pracy. Nie mogę znaleźć
    pracy, bo nie mam doświadczenia).
    Przez pół roku szukałem pracy przez znajomości (jednocześnie pracując w
    starym miejscu) i nic z tego nie wychodziło. Owszem - kilka propozycji było,
    ale zawsze jakoś się rozmywały z różnych powodów.

    W końcu odpowiedziałem na ogłoszenie (z Wyborczej) i dostałem pracę taką
    jaką chciałem dostać i to bez znajomości. Na testach sprawdzano nie moje
    doświadczenie (którego przecież nie mam), ale właśnie "zacięcie".

    Rafał

    PS: Mój post to tylko przykład dla tych, którzy twierdzą, że TYLKO po
    znajomościach dostaną pracę.

    PSS: nie uważam, że szukanie pracy po znajomości jest czymś złym. Wręcz
    przeciwnie. Ale o tym już nie chcę pisać bo o zaletach szukania pracowników
    po znajomości już wiele razy tu było.

  • 2. Data: 2003-07-01 16:43:03
    Temat: Re: znajomości a ogłoszenia
    Od: "RobertS" <r...@o...pl>

    Po prostu Fart, ale racja probowac trzeba
    Ja nie mam znajomosci i zostaje mi sam Fart.
    Jak Tobie sie udalo to moze mnie tez sie uda.

    pozdr
    Robs

  • 3. Data: 2003-07-01 21:12:20
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    01 lip 2003 na <pl.praca.dyskusje> po głębokich przemyśleniach,
    "RobertS" <r...@o...pl> napisał(a):

    Naucz się ciąć cytaty.

    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 4. Data: 2003-07-01 21:17:20
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Widocznie słabe znajomości ;-))) Wiesz, jak się zna odpowiednich ludzi, to
    nie ma problemu z zatrudnieniem.....
    Ja też dość długo szukałam pracy w podobny sposób - m.in. po znajomościach.
    Wydawało mi się, że znam takie osoby, że nie będzie z tym problemów
    (zwłaszcza, że dużo mówiły na ten temat). Kompletnie nic z tego nie było
    jednak, a jedyna rozmowa odbyła się przez telefon i trwała minutę. I w końcu
    dostałam bardzo dobrą pracę - ale z ogłoszenia!

    Iza

  • 5. Data: 2003-07-09 17:18:03
    Temat: Odp: znajomości a ogłoszenia
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdsu00$bjo$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    końcu
    > dostałam bardzo dobrą pracę - ale z ogłoszenia!

    To wez mnie tam wkrec po znajomosci ;)
    Pozdr.
    Andrzej.