PracaGrupypl.praca.dyskusje › 48 letna Wrocławianka

  • 1. Data: 2003-07-01 06:13:21
    Temat: 48 letna Wrocławianka
    Od: "Irena" <i...@w...pl>

    Witam
    ogólnie rzecz ujmując ćwierć wieku zajmowałam się programowaniem baz danych.
    Lubię swoją pracę, ale 50-tka tuż tuż a informatyka potrzebuje młodzieży .
    Zastanawiam się czy nie czas na zmiany.
    Co Wy na to???
    Irena

  • 2. Data: 2003-07-01 06:24:30
    Temat: Re: 48 letna Wrocławianka
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Irena" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    danych.
    > Lubię swoją pracę, ale 50-tka tuż tuż a informatyka potrzebuje młodzieży

    Tylko w jakim kierunku? Oto jest pytanie.

  • 3. Data: 2003-07-01 11:05:17
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

> [...]
    danych.
    > Lubię swoją pracę, ale 50-tka tuż tuż a informatyka potrzebuje

    Ćwierć wieku przy bazach? Mogłabyś ksiażki
    o historii informatyki pisać i to nie jest zarzut.
    Tak duże doświadczenie może byc naprawdę solidnym
    argumentem. Jakie to bazy, w jakich systemach?

    Ostatnio widziałem ogłoszenie IBM'a, w którym
    rozumiałem tylko spójniki. Reszta to były egzotyczne
    systemy. A wiek może mieć atuty, mniejsze zobowiązania
    wieksza dyspozycyjność.

    powodzenia
    Art

  • 4. Data: 2003-07-01 13:14:37
    Od: e...@g...pl (Ewa Zborowska)

    Zastanawiam się jak Ci się udało zdobyć taki zawód. Przecież w naszym
    wieku, kiedy zaczynaliśmy karierę, nikt nie słyszał o zawodzie informatyki.
    Musiałaś się przekwalifikować później i z zamiłowania.
    Nie widzę związku wieku z informatykim. Przecież to nie jubilerstwo.

  • 5. Data: 2003-07-01 13:29:16
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa Zborowska" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się jak Ci się udało zdobyć taki zawód. Przecież w naszym
    > wieku, kiedy zaczynaliśmy karierę, nikt nie słyszał o zawodzie
    informatyki.

    Odra 1204, 1305, 1325, Riad, ICL 1209, ICL System 4. Przeciez to konstrukcje
    popularne kiedys w Polsce rodem z lat 60-tych.
    Z innej beczki: pojecia klas mnie (do 48 niewiele mi brakuje) uczono na
    przykladzie Simuli 67 - to taki jezyk wymyslony bodajze przez Norwegow w r.
    1967.
    Informatyka nie zaczela sie wraz z WIN 95.

  • 6. Data: 2003-07-01 13:51:20
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Norwegow w r.
    > 1967.
    > Informatyka nie zaczela sie wraz z WIN 95.

    Dokładnie tak. I dlatego, choć te niektóre z wymienonych
    systemów odeszły już dawno w zapomnienie to doświadczenie
    ma swoja cenę.

    Teraz młodzież dostaje na komunię maszynę o doskonałych
    parametrach technicznych i nie zastanawia się specjalnie
    czy jego program oraz użyte algorytmy są wydajne. Dokupi
    się pamięci, podkęci proca i będzie OK :-)

    pzdr
    Art

  • 7. Data: 2003-07-01 21:04:53
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-01 08:13, Użytkownik Irena napisał :
> [...]
    > Lubię swoją pracę, ale 50-tka tuż tuż a informatyka potrzebuje młodzieży .

    Zmienisz i co?? Dojdzie jeszcze brak doświadczenia. I kto cie przyjmie:
    po czterdziestce, bez doświadczenia.

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 8. Data: 2003-07-01 22:26:35
    Od: "kuku" <k...@g...pl>

> [...]
    danych.
    > Lubię swoją pracę, ale 50-tka tuż tuż a informatyka potrzebuje młodzieży

    To moze czas zmienic miejsce? bo moze szkoda stracic tyle doswiadczenia? ja
    bym probowal znalezc zajecie w jakims cieplym kraju, komputer pod palma
    nabierze nowego wygladu ;)
    pozdrawki

  • 9. Data: 2003-07-02 18:53:10
    Temat: Odp: 48 letna Wrocławianka
    Od: "Irena" <i...@w...pl>

    Użytkownik kuku <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdt1r3$rst$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    ja
    > bym probowal znalezc zajecie w jakims cieplym kraju, komputer pod palma

    Ta palma to chyba to !!!!
    O zmianie myślałam w sensie odpoczynku, bo wciąż pracuję ponad ustawowe 8
    godzin.
    Dzięki wszystkim za wypowiedzi .
    Mocno dziś zmęczona
    Irena

  • 10. Data: 2003-07-03 08:31:43
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Artur Żmudzki napisał:

    > Teraz młodzież dostaje na komunię maszynę o doskonałych
    > parametrach technicznych i nie zastanawia się specjalnie
    > czy jego program oraz użyte algorytmy są wydajne. Dokupi
    > się pamięci, podkęci proca i będzie OK :-)

    A później mi mojego biednego Celerona 466 MHz JAVĄ męczą. :)

    Flyer