PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomości a ogłoszenia › znajomości a ogłoszenia
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znajomości a ogłoszenia
    Date: Tue, 1 Jul 2003 09:44:12 +0200

    Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem zupełnej zmiany w mojej karierze.
    Obowiązki miałem do tej pory dość szerokie (robota typu "wszystko i nic"), a
    zachciało mi się specjalizowac w konkretnej dziedzinie.
    Ponieważ nie mam doświadczenia w owej dziedzinie (a jedynie "zacięcie")
    postanowiłem uruchomić wszelkie znajomości, żeby przeskoczyć "paradoks
    doświadczenia" (Nie mam doświadczenia, bo nie mam pracy. Nie mogę znaleźć
    pracy, bo nie mam doświadczenia).
    Przez pół roku szukałem pracy przez znajomości (jednocześnie pracując w
    starym miejscu) i nic z tego nie wychodziło. Owszem - kilka propozycji było,
    ale zawsze jakoś się rozmywały z różnych powodów.

    W końcu odpowiedziałem na ogłoszenie (z Wyborczej) i dostałem pracę taką
    jaką chciałem dostać i to bez znajomości. Na testach sprawdzano nie moje
    doświadczenie (którego przecież nie mam), ale właśnie "zacięcie".

    Rafał

    PS: Mój post to tylko przykład dla tych, którzy twierdzą, że TYLKO po
    znajomościach dostaną pracę.

    PSS: nie uważam, że szukanie pracy po znajomości jest czymś złym. Wręcz
    przeciwnie. Ale o tym już nie chcę pisać bo o zaletach szukania pracowników
    po znajomości już wiele razy tu było.