PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o współpracy handlowej

  • 1. Data: 2003-07-01 06:23:02
    Temat: Umowa o współpracy handlowej
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

    Potrzebuje kazde info na ten temat np. jakie mam prawa i obowiązki.

    Dzieki,
    JMS

  • 2. Data: 2003-07-01 07:21:30
    Temat: Re: Umowa o współpracy handlowej
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    JMS wrote:
    > Potrzebuje kazde info na ten temat np. jakie mam prawa i obowiązki.

    A w umowie nie ustalono tego ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-07-01 07:26:10
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

    > A w umowie nie ustalono tego ?

    Bede dopiero podpisywal warunki ustalone przez Bossa, zanim to zrobie
    chcialbym poznac opinie i wiedze innych ludzi na ten temat I TO SZYBKO.

    JMS

  • 4. Data: 2003-07-01 08:19:06
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "JMS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bede dopiero podpisywal warunki ustalone przez Bossa, zanim to zrobie
    > chcialbym poznac opinie i wiedze innych ludzi na ten temat I TO SZYBKO.

    to groźba?

    Twoje prawa i obowiązki wynikają z zapisów umowy, natomiast sprawy nie
    uregulowane w umowie będą roztrzygane wedle kodeksu cywilnego (bądź kodeksu
    spółek handlowych - jeśli występujesz jako spółka).

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-07-01 08:20:39
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    JMS wrote:

    > Bede dopiero podpisywal warunki ustalone przez Bossa,

    Skoro juz umowa jest ustalona to.... :)

    > zanim to zrobie
    > chcialbym poznac opinie i wiedze innych ludzi na ten temat I TO
    > SZYBKO.

    Mamy swobode umow i mozecie sobie zawrzec w niej w zasadzie wszystko,
    byleby to nie bylo sprzeczne z ustawa , nie sluzylo do obejscia ustawy
    i nie bylo sprzeczne z zasadami wspolzycia spolecznego :). Masz
    jakis realny wplyw na tresc umowy , czy tez masz podpisac to co
    ci kaze ? :). Jesli tak , a tak bedzie , co wnioskuje z poprzedniego zdania,
    to nasze dywagacje beda czysto teoretyczne skoro , wszystko i tak jest juz
    ustalone przez bossa ;)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 6. Data: 2003-07-01 10:21:24
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

    > to groźba?

    Alez skad, licze godziny do podpisania umowy.

> [...]
    kodeksu
    > spółek handlowych - jeśli występujesz jako spółka).

    Interesuje mnie raczej czy po rozwiazaniu umowy dostane jakies zaswiadczenie
    ze pracowalem w tej/dla tej firmy w okresie takim czy innym, tak jak np. po
    rozwiazaniu umowy o prace. Jak wyglada sytuacja z podatkiem dochodowym ?

    JMS

  • 7. Data: 2003-07-01 10:25:48
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

> [...]
    zdania,
    > to nasze dywagacje beda czysto teoretyczne skoro , wszystko i tak jest

    Obawiam sie, ze dostane umowe do podpisania i to wszystko. W normalnym kraju
    postaral bym sie ponegocjowac, a w Polsce "nie podoba sie to wypad na twoje
    miejsce sa dziesiatki innych". Pol roku szukalem pracy i nie chce kolejne
    pol szukac innej. Poza tym gdybym sprobowal ponegocjowac juz na starcie
    bylbym do tylu.

    JMS