PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co po złożeniu wypowiedzenia ?

  • 1. Data: 2003-07-01 05:04:54
    Temat: Co po złożeniu wypowiedzenia ?
    Od: "pit" <z...@w...pl>

    Zwolnilem sie z pracy i nie wiem co dalej robic.
    Wlasnie konczy mi sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia.
    Jakie papierki powinienem dostac od pracodawcy ?
    Czy powinienem pojsc do urzedu pracy ? (zarejestrowac sie jako bezrobotny).

    Na razie nie mam nic "na oku".Czy jak nie znajde pracy mam szanse na jakis
    zasilek
    albo pomoc w znalezieniu ze strony UP ?

  • 2. Data: 2003-07-01 06:20:12
    Temat: Re: Co po złożeniu wypowiedzenia ?
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "pit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bezrobotny).

    > Na razie nie mam nic "na oku".Czy jak nie znajde pracy mam szanse na jakis

    Pewnie bedziesz musial przebiec sie po zakladzie z obiegowka, potem
    dostaniesz swiadectwo pracy. Musisz zwrocic rozne narzedia pracy.

    Zarejestrowac sie mozesz, ale zasilek chyba dopiero po 3 miesiacach
    dostaniesz - jesli zwolniles sie sam.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-01 09:44:55
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Na razie nie mam nic "na oku".Czy jak nie znajde pracy mam szanse na jakis

    - świadectwo pracy- niezwłocznie
    - poproś płacowca o Rp -7
    - PIT -11 w ciągu 30 dni
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-07-01 10:27:14
    Od: "pit" <z...@w...pl>

    > - świadectwo pracy- niezwłocznie
    > - poproś płacowca o Rp -7
    > - PIT -11 w ciągu 30 dni
    > Pozdrawiam.

    O wlasnie, jak z tym Rp-7 ?
    Bo sam nie wiem, a ludzie roznie mi mowia.
    Mowia ze ja nie musze.
    Jak to jest jestem 1977 rocznik i mam przepracowane 6 lat u jednego
    (aktualnego) pracodawcy ? Musze to miec czy nie ?