PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????

  • 21. Data: 2004-05-20 12:11:33
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Kania napisał:
    > Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz moj glos za :)))
    >
    > Kania

    A moj przeciw:)
    Wieczorkiem opublikuje pomysl, ktory powinien (mam nadzieje) rozladowac
    sytuacje. Pytanie, jak "pomysl" przepchnac dalej od strony techniczno-
    oficjalnej, ale "wy mi Kania pasujecie do tej roboty" ;) , jesli sam
    pomysl spotka sie z aprobata.
    W kazdym razie sens grupy uzupelniajacej widze wylacznie w powiazaniu z
    istniejaca praca.oferowana , bo inaczej zatka sie informacjami o
    klikaniu w banerki itp.
    pzdr
    Krzysztof

  • 22. Data: 2004-05-20 12:32:47
    Od: "Maciek" <m...@d...wroc.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam się na przyszłość.
    > BTW: Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
    > Więc?
    >
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    tak, przeczytałem info FAQ, najwyraźniej moja wiedza na temat netu nie
    pozwoliła mi dobrze ustawić kodowania
    dopisałem też formę zatrudnienia

    maila wysłałem z onetu, mam nadzieję, że pchną z dobrym kodowaniem

    no i mam jeszcze jedną propozycję: może Pan Moderator napisze mi co zrobiłem
    źle, zamiast kolejnym mailem pokazując mi, kto tutaj rządzi i kto tutaj jest
    dla kogo ?
    bo przypominają mi sę stare socjalistyczne zależności urzędnik-petent

    no, chyba, że w tych czasach nosił Pan jeszcze pieluchy

    pozdrawiam serdecznie

    Maciej Kamiński

  • 23. Data: 2004-05-20 12:46:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Maciek <m...@d...wroc.pl> wrote:

    > maila wysłałem z onetu, mam nadzieję, że pchną z dobrym kodowaniem

    Jak widać czytanie FAQ czyni cuda.

    > bo przypominają mi sę stare socjalistyczne zależności urzędnik-petent
    > no, chyba, że w tych czasach nosił Pan jeszcze pieluchy

    Proszę wybaczyć, ale nie mam obowiązku odpowiadać na tego typu 'zaczepki'.
    Uważam także iż FAQ jest na tyle jasne, że zamiast tracić czas tutaj bijąc
    pianę, można było zapoznać się z tymże FAQ, poprawić wszystkie błędy i
    wysłać poprawione ogłoszenie.

    EOT

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2004-05-20 13:36:11
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Dnia 2004-05-20 10:23, osoba przedstawiająca się jako "Maciek" napisała
    > co następuje:

    > Dyskryminacja ze względu na płeć.

    "Poszukujemy pracowników do salonu masażu erotycznego. Wymagania: brak
    penisa".

    Sigurd NMSP

  • 25. Data: 2004-05-20 13:41:40
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym =?ISO-8859-2?Q?rz=B1dzi=3F=3F=3F=3F?=
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ja miałem lepiej, zasuwałem 190 km w jedną stronę, bo lokalny informatyk nie
    potrafił donrze zainstalować win98 - a dokładniej chodziło o ustawienie
    zworki na karcie od token ringa :) ale klient zapłacił, 350 USD za dzień
    pracy :)

  • 26. Data: 2004-05-20 14:05:51
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    powiazaniu z
    > istniejaca praca.oferowana , bo inaczej zatka sie informacjami o

    Nie sadze. Natomiast pomysl "laczenia" grupy alternatywnej z
    moderowana to jak laczenie wody z ogniem, w wyniku zawsze buuum!
    J.N

  • 27. Data: 2004-05-20 15:01:06
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A moj przeciw:)

    Twoje prawo :)))

> [...]
    > sytuacje. Pytanie, jak "pomysl" przepchnac dalej od strony techniczno-
    > oficjalnej, ale "wy mi Kania pasujecie do tej roboty" ;) , jesli sam

    eee... ??? A dokladniej??

    > W kazdym razie sens grupy uzupelniajacej widze wylacznie w powiazaniu z
    > istniejaca praca.oferowana , bo inaczej zatka sie informacjami o
    > klikaniu w banerki itp.

    Niestety... jak ja niecierpie spamerow...

    Kania

  • 28. Data: 2004-05-20 15:01:31
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Nie sadze. Natomiast pomysl "laczenia" grupy alternatywnej z
    > moderowana to jak laczenie wody z ogniem, w wyniku zawsze buuum!

    Ale za to bedzie sie cos dzialo :P

    Kania

  • 29. Data: 2004-05-20 20:56:17
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Maciek wrote:
    > tak, przeczytałem info FAQ, najwyraźniej moja wiedza na temat netu nie
    > pozwoliła mi dobrze ustawić kodowania

    Dlatego należy się domagać wprowadzenia edukacji z podstaw internetu
    począwszy od przedszkola.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 30. Data: 2004-05-20 20:57:17
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    marcins wrote:
    > jesli user dzwoni do ciebie mowiac ze zniknela mi ikona, wleczesz sie
    > przez budynek, na miejscu okazuje sie ze jedna ikona przykryla druga, to
    > rece opadaja. a na usta cisna ci sie gorsze rzeczy.

    ROTFL! Powiedz mi na priva kto to był :)

    PS. Nauczysz się kiedyś ciąć cytaty, leniu?