PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????

  • 1. Data: 2004-05-20 08:23:35
    Temat: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
    Od: "Maciek" <m...@d...wroc.pl>

    Witam

    z góry zaznaczam, że daleko mi do grupy osób nerwowych, staram się rzeczy
    przyjmować ze stoickim spokojem
    przepraszam również, jeżeli zaśmiecam grupę

    kiedy jednak próbuję od 3 dni zamieścić ofertę pracy absolutnie legalnej, na
    jasnych zasadach, to czy może Pan Moderator napisze mi, gdzie popełniam
    błąd, skoro moje ogłoszenia nie pojawiają się ?
    bo chyba jakiś błąd popełniam ...

    poniżej wklejam ogłoszenie z wielką prośbą do Pana Moderatora - co
    robię./piszę nie tak ?

    "Firma AlfaNet z Wrocławia zatrudni kobietę, najlepiej studentkę studiów
    zaocznych do prowadzenia vortalu na temat odchudzania
    praca zdalna, jednak osoba powinna mieszkać we Wrocławiu, lub okolicach

    oczekujemy:
    - wiedzy na temat internetu pozwalająca na swobodne poruszanie się po sieci
    - stałego dostępu do netu w miejscu zamieszkania
    - zdolności interpersonalnych
    - wysokiej kultury osobistej
    - znajomość tematyki odchudzania (lub możliwość szybkiego nauczenia się:)

    czas pracy szacujemy na 0,5-2 godz dziennie (pisanie newsów, artykułów,
    kontakt mailowy z czytelnikami)
    termin rozpoczęcia - od zaraz

    prosimy o przesłanie bardzo krótkiego listu motywacyjnego na adres
    m...@d...wroc.pl

    pozdrawiam serdecznie
    Maciej Kamiński
    AlfaNet
    "

    jeżeli Pan Moderator tutaj zagląda, bardzo proszę o jakąkolwiek reakcję, bo
    myślę, że parę osób na pewno chciałoby odpisać mi na posta, a nie jest im to
    dane
    pozdr
    Maciej Kamiński

  • 2. Data: 2004-05-20 08:31:02
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-20 10:23, osoba przedstawiająca się jako "Maciek" napisała
    co następuje:

    > poniżej wklejam ogłoszenie z wielką prośbą do Pana Moderatora - co
    > robię./piszę nie tak ?

    Dyskryminacja ze względu na płeć.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-05-20 08:32:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Maciek <m...@d...wroc.pl> wrote:

    > kiedy jednak próbuję od 3 dni zamieścić ofertę pracy absolutnie legalnej, na
    > jasnych zasadach, to czy może Pan Moderator napisze mi, gdzie popełniam
    > błąd, skoro moje ogłoszenia nie pojawiają się ?

    Może gdybyś zainwestował w obsługę maili i zapytał moderatora...

    > bo chyba jakiś błąd popełniam ...

    Najwyraźniej.

    > poniżej wklejam ogłoszenie z wielką prośbą do Pana Moderatora - co
    > robię./piszę nie tak ?

    Niech zgadnę - nie zapoznałeś się z wymaganiami FAQ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-05-20 08:45:30
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Dnia 2004-05-20 10:23, osoba przedstawiająca się jako "Maciek" napisała
    > co następuje:

    > Dyskryminacja ze względu na płeć.
    >
    > Pozdrawiam

    W Faq nic nie ma na ten temat, wiec chyba nie trafiles :)

    Aby Państwa ogłoszenie pojawiło się na grupie pl.praca.oferowana, musi
    spełniać następujące wymagania:

    1. musi to być oferta pracy - dla szukających pracy istnieje
    grupa pl.praca.szukana
    2. w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy
    3. w temacie (ang. subject) musi być określony charakter pracy - jeśli
    praca
    ma charakter zdalny lub ogólnopolski - taka informacja także musi
    pojawić
    się w temacie
    4. w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a także
    wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (np. umowa o pracę,
    umowa o dzieło)
    6. w treści musi znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy
    (koniecznie email, ewentualnie adres pocztowy, telefon)
    7. w jednym artykule może znajdować się TYLKO jedna oferta pracy
    8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    liter w ogłoszeniu
    9. nie może zawierać żadnych zbędnych dodatków np. ms-tnef, vcard, gif
    - zarówno w treści, jak i w załączniku
    10. nie może być napisany w HTML-u.
    11. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    wcześniej
    niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie
    12. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    współpracy firm

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

    ---

  • 5. Data: 2004-05-20 08:50:53
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-20 10:45, osoba przedstawiająca się jako "krzysztofsf"
    napisała co następuje:

    > W Faq nic nie ma na ten temat, wiec chyba nie trafiles :)

    Nie strzelałem :)
    Dla mnie to największy mankament tego ogłoszenia. To że nie napisane że
    to będzie zlecenie (bo w 1/4 etatu to raczej wątpię) jest IMHO w tym
    przypadku drugorzędnym uchybieniem.
    Tu akurat nie ma potrzeby interpretowania. To ogłoszenie jest po prostu
    niezgodne z prawem.

    _ _ _

  • 6. Data: 2004-05-20 09:24:49
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-20 11:31, osoba przedstawiająca się jako "krzysztofsf"
    napisała co następuje:

    > Jednak nie to :)
    > Ponizsze z kobieta w temacie zostalo zamieszczone
    > "Firma Nord Serwis Sp. z o.o. ze Szczecina zatrudni agenta
    > ubezpieczeniowego (kobieta) do obsługi klientow."

    Fakt. Moderator napisał swego czasu że nie jest od decydowania o
    prawnych aspektach ogłoszeń. Redakcja za treść nie odpowiada :)

    Aha i oprócz braku formy zatrudnienia domniemuję jeszcze brak deklaracji
    kodowania jako że w poście otwierającym wątek też jej brak :)

    _ _ _

  • 7. Data: 2004-05-20 09:31:04
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2004-05-20 09:45:06
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym =?ISO-8859-2?Q?rz=B1dzi=3F=3F=3F=3F?=
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Niech zgadnę - nie zapoznałeś się z wymaganiami FAQ?

    a ty zapoznales sie z zasadami dobrego wychowania?

    tak czytam sobie od kilkunastu dni Twoje posty i takich *** odpowiedzi
    nie czytałem od czasu Adama Płaszczycy. Mój admin ma podobne objawy -
    to wasza choroba zawodowa?

    "Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego."
    "Może nie powinieneś w takim razie korzystać z Usenetu?"
    "I nikt Cię nie posłał do abuse? Szkoda."
    "A mówią, że umiejętność czytania w narodzie nie zanika."
    "Z takimi problemami, to do lekarza się idzie."

    nie kwestionuje czy dana uwaga jest zwracana slusznie czy nie -
    ale mozna to zrobic w grzeczniejszy sposob!!!

    --
    mirek

  • 9. Data: 2004-05-20 09:45:18
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    podoba mi sie najbardziej sugestia, rzucana od dawna
    zalozenie grupy alternatywnej

    ale - o zgrozo - grupa moderowana moglaby umrzec :-DDDD

    ciekawe komu to przeszkadza albo komu zalezy przeciez moderuja za darmo

    czyzby informacja tez byla towarem ?

    nie smiem ale samo sie nasuwa

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-05-20 09:58:25
    Od: "Maciek" <m...@d...wroc.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Najwyraźniej.

    > Niech zgadnę - nie zapoznałeś się z wymaganiami FAQ?

    Szanowny Panie Moderatorze

    bardzo dziękuję Panu za jasne, klarowne, nie pozostawiające żadnych
    wątpliwości wyjaśnienia
    mam nadzieję, że następny post zostanie przez Pana zaakceptowany

    z poważaniem

    Maciej Kamiński