PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 pytania zoltodzioba

  • 1. Data: 2004-05-19 22:25:17
    Temat: 2 pytania zoltodzioba
    Od: "vic01" <v...@w...pl>

    1
    znajomosc branzy IT - co to IT

    2

    Numer referencji - magia

    thx

    pozdrawiam

    vic01

  • 2. Data: 2004-05-19 22:35:14
    Temat: Re: 2 pytania zoltodzioba
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > 1
    > znajomosc branzy IT - co to IT
    Informatyka i Telekomunikacja (Informatics and Telecomunications)
    w skrócie rzecz ujmując - komputery, telefonia i wszystok co wokół tego

    > 2
    >
    > Numer referencji - magia
    w ogłoszeniu o pracę jest napisane np "firma XYZ poszukuje pracownika na
    stanowisko xxx (to akurat celowo napisałem;) ) nr.ref. <coś tam, np
    20/05/2004/WARSZAWA/INFORMATYK>"
    i to coś co jest podane po nr.ref (co rozszyfrowujesz jako numer
    referencyjny) jest właśnie tym numerem.
    Pozwala to osobom przyjmującym maile/listy łatwo je posortować i przekazać w
    odpowiednie miejsce

    > thx
    >
    > pozdrawiam
    >
    > vic01

    gromax

  • 3. Data: 2004-05-19 22:48:08
    Od: "vic01" <v...@w...pl>

    acha

    thx

  • 4. Data: 2004-05-19 22:49:35
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    gromax wrote:
    > Informatyka i Telekomunikacja (Informatics and Telecomunications)
    > w skrócie rzecz ujmując - komputery, telefonia i wszystok co wokół tego

    Bóg Cię chyba opuścił. IT to skrót od "information technology".

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 5. Data: 2004-05-19 23:03:18
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    vic01 wrote:
    > acha

    I zazwyczaj ten numer referencyjny powinieneś pakować do tematu maila,
    jeśli oczywiście odpowiadasz mailem, jak również w liście motywacyjnym
    powinieneś w temacie listu pisać ten numer referencyjny.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 6. Data: 2004-05-19 23:05:35
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Boga w sercu to chyba nigdy nie miałem.
    a poważniej, to tak, masz rację. Ale ja wole to rozumieć po swojemu :)

  • 7. Data: 2004-05-19 23:56:59
    Od: x Djatri x <s...@f...me>

    Tako rzecze gromax..

    > Informatyka i Telekomunikacja (Informatics and Telecomunications)
    > w skrócie rzecz ujmując - komputery, telefonia i wszystok co wokół
    > tego

    Raczej bez tej telekomunikacji tam... ;)

    --
    Jak zawsze pozdrawiam! x Djatri x ...a uslyszec mnie mozna:
    ---> 07.06, godz 17:00, Kraków, teatr Groteska - AFERA Band

  • 8. Data: 2004-05-20 00:34:48
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    drugi raz kajać sie nie będę. ;)

    gromax

  • 9. Data: 2004-05-20 07:15:22
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    no i jeszcze

    numer referencyjny

    kalka jezykowa (czyli tlumaczenie po buracku)
    od "reference number" czyli numer odniesienia
    czyli odnosi sie do sprawy o numerze .....

    w duzych agencjach maja czesto sto zapotrzebowan na przykladowo
    informatyka lub handlowca, musza wiedziec do ktorej teczki chcesz trafic

    i tyle

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-05-20 07:22:36
    Od: k...@i...pl

    > Informatyka i Telekomunikacja (Informatics and Telecomunications)
    > w skrócie rzecz ujmując - komputery, telefonia i wszystok co wokół tego

    A nie przypadkiem "Information Technology" ?

    Pzdr