PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty pracy - co zawieraja?

  • 1. Data: 2004-05-20 07:06:32
    Temat: oferty pracy - co zawieraja?
    Od: marcepan <p...@B...pl>

    Witam
    W zasadzie zawierają wszystko co trzeba.
    Jedyne czego czasami brakuje to oferowane wynagrodzenie. Zdaję sobie
    sprawę iż to często uzależnione jest od referencji ubiegającego się o
    stanowisko. Są zróżnicowane w tej samej firmie na tym samym
    stanowisku i jego wysokość zależy właśnie co sobie można
    wynegocjować. Ale są firmy w których odgórnie narzucona jest jego
    wysokość. Co przeszkadza podać tę kwotę w ofercie prasowej,
    internetowej...?? To by czasami zaoszczędziło czasu.

    pozdrawiam
    --
    marcepan GG1028451 dla wybranych: panmarcepan :)
    http://forum.jds.pl/ - forum poswiecone nurkowaniu

  • 2. Data: 2004-05-20 07:13:42
    Temat: Re: oferty pracy - co zawieraja?
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    marcepan <p...@B...pl> wrote in news:

    > wysokoś?. Co przeszkadza poda? t? kwot? w ofercie prasowej,
    > internetowej...?? To by czasami zaoszcz?dzi?o czasu.

    Na pewno dobrze szukasz?
    https://www.straight.pl/
    http://www.totaljobs.co.uk/

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-20 07:30:27
    Od: marcepan <p...@B...pl>

    "/silver" <f...@u...cy> wrote in

    > Na pewno dobrze szukasz?
    Nie do konca sie zrozumielismy. Chodzi mi o to ze oferta ktora bylem
    zainteresowany wymagala ode mnie wyjazdu kilkuset km w celu
    pojawienia sie na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapytany o zarobki
    (wg niektorych bywalcow tej grupy przegralem bo podalem swe
    oczekiwania) podalem a pozniej uslyszalem oferowane. Oferowane jak
    sie okazalo nie podlegaja negocjacji gdyz w tej firmie na tym
    stanowisku jest przewidziana dokladnie taka kwota. Skoro jest ona
    sztywno ustalona to co przeszkadza zamiescic ja w ogloszeniu? Gdyby
    tam byla to bym nie staral sie o to stanowisko i nie ponosil kosztow.

    PS To tylko moja ogolna uwaga gdyz mimo wyjazdu i poniesionych
    kosztow jestem zadowolony z przebytej rozmowy mimo iz o dany wakat
    juz sie nie ubiegam.

  • 4. Data: 2004-05-20 12:33:51
    Od: "Halszka" <h...@g...pl>

> [...]
    > wysokość. Co przeszkadza podać tę kwotę w ofercie prasowej,
    > internetowej...?? To by czasami zaoszczędziło czasu.
    Szukasz interesujacej pracy czy placy?
    Rozumiem ze placa tez jest wazna ale... .
    Sprobuj zadzwonici w przyblizeniu sie cos dowiesz, jezeli bedzie ciekawie to
    pojedzesz.

    J.S.

  • 5. Data: 2004-05-20 13:29:11
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości

    > Na pewno dobrze szukasz?
    > https://www.straight.pl/

    wow, świetny serwis - wyświetlam wszystkie 8 ofert, z czego 3 maja adnotację
    "atrakcyjne/bardzo atrakcyjne wynagrodzenie", cokolwiek to znaczy, jedna "do
    negocjacji"
    i tylko 3 z tych ofert są aktualne

  • 6. Data: 2004-05-20 13:37:49
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Anna" <a...@w...pl> wrote in news:

    > wow, świetny serwis - wyświetlam wszystkie 8 ofert, z czego 3 maja
    > adnotacje "atrakcyjne/bardzo atrakcyjne wynagrodzenie", cokolwiek to
    > znaczy, jedna "do negocjacji"
    > i tylko 3 z tych ofert są aktualne

    Przepraszam, ale czy to dyskwalifikuje serwis? Zagladam tam co jakis czas i
    pojawiaja sie nowe, stare sa kasowane. Przedruk idzie zreszta do wszelkiej
    masci portali. Alternatywna interpretacja - malo kto jest odwazny zeby
    podac dane do rubryki wynagrodzenie.

    /silver

  • 7. Data: 2004-05-21 05:27:15
    Od: marcepan <p...@B...pl>

    "Halszka" <h...@g...pl> wrote in

    > Szukasz interesujacej pracy czy placy?
    Interesującej pracy należycie opłacanej.Zmieniając miejsce
    zamieszkania musi mnie być stać na utrzymanie.

    > Rozumiem ze placa tez jest wazna ale... .
    Nie oczekuję kokosów ale wolontariat też mnie nie interesuje.

    > Sprobuj zadzwonici w przyblizeniu sie cos dowiesz, jezeli bedzie
    > ciekawie to pojedzesz.
    Następnym razem tak zrobię