PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak upomnieć się o awans w krnąbrnej firmie ?

  • 1. Data: 2004-05-20 08:57:49
    Temat: Jak upomnieć się o awans w krnąbrnej firmie ?
    Od: "Marcin" <l...@t...pl>

    Witajcie !

    Pracuję w dużej krajowej firmie która jest bardzo krnąbrną w zauważaniu
    i awansowaniu pracowników na wyższe stanowiska .
    W dobie obserwacji awansów innych kolegów (ich krótszy staż , mniejsze
    doświadczenie ) sytuacja dojrzała do tego iż postanowiłem sam wystąpić o
    zmianę stanowiska , na które wymagania są określone jako wykształcenie
    wyższe i min.3 lata stażu . W moim przypadku wyk. wyższe + 5 lat stażu
    .Chodzi mi o awans inżyniera na specjalistę .
    Moja prośba jest taka , abyście poradzili mi jaka forma pisemna
    obowiązuje w takich podaniach , wnioskach lub gdzie znajdę przykładowe
    zwroty pisemne w sprawie awansu .

    Dziękuję i pozdrawiam !
    Marcin

  • 2. Data: 2004-05-25 12:50:00
    Temat: Re: Jak upomnieć się o awans w krnąbrnej firmie ?
    Od: "Artur Geneli" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moja prośba jest taka , abyście poradzili mi jaka forma pisemna
    > obowiązuje w takich podaniach , wnioskach lub gdzie znajdę przykładowe

    Moim skromnym zdaniem powinieneś albo bardziej sie dowartosciować albo
    rzucic papierami.Napewno dowiesz sie wtedy ile jestes wart.
    > Na niektórych pracodawców to bardziej działa niz TE twoje podania.

    Pytanie tylko brzmi :czy podołasz?Lub na ile firma sobie bez ciebie poradzi.

    Pozdrawiam Artur