PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????

  • 11. Data: 2004-05-20 09:59:31
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym =?ISO-8859-2?Q?rz=B1dzi=3F=3F=3F=3F?=
    Od: marcins <m...@c...pl>

    _Normanos_ wrote:

> [...]
    >
    > tak czytam sobie od kilkunastu dni Twoje posty i takich *** odpowiedzi
    > nie czytałem od czasu Adama Płaszczycy. Mój admin ma podobne objawy -
    > to wasza choroba zawodowa?
    >
    > "Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego."
    > "Może nie powinieneś w takim razie korzystać z Usenetu?"
    > "I nikt Cię nie posłał do abuse? Szkoda."
    > "A mówią, że umiejętność czytania w narodzie nie zanika."
    > "Z takimi problemami, to do lekarza się idzie."
    >
    > nie kwestionuje czy dana uwaga jest zwracana slusznie czy nie -
    > ale mozna to zrobic w grzeczniejszy sposob!!!

    jesli user dzwoni do ciebie mowiac ze zniknela mi ikona, wleczesz sie
    przez budynek, na miejscu okazuje sie ze jedna ikona przykryla druga, to
    rece opadaja. a na usta cisna ci sie gorsze rzeczy.
    m.

  • 12. Data: 2004-05-20 10:00:39
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
    Od: "Maciek" <m...@d...wroc.pl>

    > Fakt. Moderator napisał swego czasu że nie jest od decydowania o
    > prawnych aspektach ogłoszeń. Redakcja za treść nie odpowiada :)
    >
    > Aha i oprócz braku formy zatrudnienia domniemuję jeszcze brak deklaracji
    > kodowania jako że w poście otwierającym wątek też jej brak :)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --

    dziękuję wszystkim za wyjaśnienia, sprawdzę te kodowanie, dopiszę formę
    zatrudnienia

    i oczywiście (tak w razie czego) z miłą chęcią zacznę poszukiwać również
    mężczyzn do prowadzenia vortalu o odchudzaniu dla kobiet ;)

    pozdr
    Maciej Kamiński

  • 13. Data: 2004-05-20 10:03:54
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    niektorzy walcza o pryncypia jak Lenin :-D

  • 14. Data: 2004-05-20 10:19:21
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > podoba mi sie najbardziej sugestia, rzucana od dawna
    > zalozenie grupy alternatywnej
    >
    > ale - o zgrozo - grupa moderowana moglaby umrzec :-DDDD

    Chyba sam zaloze alt.pl.praca.oferowana. Musze tylko popytac jak
    dokladnie to sie robi. Przynajmniej ktos szukajacy niani nie bedzie
    musial sprostac jakze slusznym wymaganiom wynikajacych z FAQ.
    J.N

  • 15. Data: 2004-05-20 10:30:37
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    czekam na to jak na zbawienie (alt.pl.praca oferowane)

    ja zwalczam te checi cenzury i pyskuje ile moge zeby aktualnego moderatora
    zmusic do myslenia
    ale to pewnie narod niereformowalny

    to tak jak porownanie polskich i amerykanskich przepisow odnosnie
    zalozenia/prowadzenia malej firmy
    chocbym walil pustym lbem (swoim) w sciane - i tak nie zrozumiem

    osobiscie wyznaje zasade kontrolowanego luzu
    bo daje to lepsze efekty niz chwytanie za morde wszystkich
    a wymadrzanie sie i podpieranie FAQami to praktyka irytujaca maksymalnie
    az sie prosi zawolac FAQ yourself boyo

    jest to chyba regula ze w kazdym zawodzie ludzie dziela sie na tych ktorzy
    pracuja dla dobra innych i na tych ktorzy chca "zarzadzac"
    w firmie w ktorej pracowalem poprzednio, sluzby IT pelnily role wspomagajaca
    ale sluzebna - wszystko szlo OK, zadowoleni uzytkownicy i IT dzial

    potem przyszedl nowy dyrektor IT i powiedzial - bedziemy zarzadzac
    infrastruktura IT
    i od tej pory sie zaczelo pieprzyc i tak jest do dzis

    dobra koncze to nudzenie

    pozdrawiam wszystkich

  • 16. Data: 2004-05-20 10:31:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Maciek <m...@d...wroc.pl> wrote:

    > bardzo dziękuję Panu za jasne, klarowne, nie pozostawiające żadnych
    > wątpliwości wyjaśnienia
    > mam nadzieję, że następny post zostanie przez Pana zaakceptowany

    Polecam się na przyszłość.
    BTW: Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
    Więc?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-05-20 10:59:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > czekam na to jak na zbawienie (alt.pl.praca oferowane)

    No to do dzieła!

    > ja zwalczam te checi cenzury i pyskuje ile moge zeby aktualnego moderatora

    Nie chcę Cię martwić, ale za 'pyskowanie', to można co najwyżej trafić do
    abuse.

    > zmusic do myslenia

    A uwagi natury osobowej, zachowaj proszę dla siebie.
    Jeśli nie rozumiesz istoty grup moderowanych i nie podoba Ci się ona - nie
    korzystaj. Usenet jakoś bez Ciebie sobie zapewne poradzi.

    > a wymadrzanie sie i podpieranie FAQami to praktyka irytujaca maksymalnie
    > az sie prosi zawolac FAQ yourself boyo

    Patrz co napisałem powyżej.

    > dobra koncze to nudzenie

    Ufff.
    BTW: Na przyszłość polecam pl.pregierz jako miejsce do wylewania swoich
    żali tego typu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2004-05-20 11:02:32
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    marcins napisał(a):

> [...]
    > sie przez budynek, na miejscu okazuje sie ze jedna ikona przykryla
    > druga, to rece opadaja. a na usta cisna ci sie gorsze rzeczy.

    wiem, znam to... ale wtedy nie odpowiadam, ze z takimi przypadkami to
    trzeba do lekarza, albo, ze trzeba sie nauczyc czytac ze zrozumieniem.
    poklne sobie w myslach i pojde... ;-)

    EOT.

    --
    mirek

  • 19. Data: 2004-05-20 11:18:33
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-20 11:59, osoba przedstawiająca się jako "marcins" napisała
    co następuje:

    > jesli user dzwoni do ciebie mowiac ze zniknela mi ikona, wleczesz sie
    > przez budynek, na miejscu okazuje sie ze jedna ikona przykryla druga, to
    > rece opadaja. a na usta cisna ci sie gorsze rzeczy.

    Przez budynek, hehe...

    Ja parę lat temu o 7 rano w sylwestra jechałem 20 kilometrów NumLock
    wcisnąć bo pani nie potrafiła przez telefon powiedzieć co jej nie działa :(

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 20. Data: 2004-05-20 11:34:38
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sam zaloze alt.pl.praca.oferowana. Musze tylko popytac jak
    > dokladnie to sie robi. Przynajmniej ktos szukajacy niani nie bedzie
    > musial sprostac jakze slusznym wymaganiom wynikajacych z FAQ.

    Masz moj glos za :)))

    Kania