PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki początkującego analityka/informatyka

  • 1. Data: 2008-09-04 08:57:19
    Temat: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Dostałem na chwilę obecną 3 odpowiedzi na wysłane przeze mnie CV.
    Około 90%
    wysłanych przeze mnie cv było na stanowiska analityczno-informatyczne.
    Jestem
    obecnie studentem 2. roku informatyki, mam niecałe 2 lata
    doświadczenia
    zawodowego.Na chwile obecną dostałem 3 zaproszenia na rozmowy, w tym 3
    do
    korporacji (wszystkie 4 oferty pracy są z korporacji
    międzynarodowych), w
    której już pracowałem ponad rok.

    Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych, czyli osoba od
    przyznawania i odbierania dostępów:

    -znajomość zasad działania baz danych i systemów informatycznych
    (blaaaa....)
    -znajomość vba itd. itp.
    Nie pasuje mi tutaj trochę jednak "obsługa centrali telefonicznej",
    ciągle dzwonią i coś
    chcą, popędzają, mają pretensje itp. :p

    Specjalista/Analityk d/s informacji zarządczej, wymagania:
    -studia wyższe: IT, matma, ekonometria
    - dobra znajomość MS office, sql
    -mile widziana znajomość SAS'a i języków proceduralnych (SAS'a tyle,
    że kilka
    razy widziałem i robiłem wykresiki pod dyktando ćwiczeniowca, języki
    proceduralne lepiej/gorzej znam: VBA, C++)
    dobra znajomość angielskiego - jest
    + kilka innych mniej ważnych wymagań
    zadania, min: wsparcie analityczne, optymalizacja/automatyzacja
    procesów itp. itd

    Specjalista d/s analiz
    -bardzo dobra znajomość excel, acces
    -kilka wymogów dotyczących edukacji oraz doświadczenia, których nie
    spełniam :)
    -umiejętność tworzenia prezentacji (ok) i prezentowania (tutaj gorzej)

    No i pytanie zasadnicze: na jakie zarobki mogę liczyć na tych
    stanowiskach?
    Jeżeli padnie pytanie o minimalne zarobki, to co odpowiedzieć, aby
    zarazem nie
    przekreślić swoich szans na wakat i wynegocjować w miarę najwyższą
    możliwą
    kwotę.. (na pewno się nie zgodzę na pensję niższa od poprzedniej).

  • 2. Data: 2008-09-04 09:59:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    b...@g...com wrote:
    > [...]
    Z tego co piszesz wydaje mi sie, ze nie masz kwalifikacji do tej pracy.
    Ja bym Cie nie zatrudnil w zadnej z nich, chyba ze naprawde nie ma juz
    specjalistow w tym kraju :)

  • 3. Data: 2008-09-04 10:19:57
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 4 Wrz, 11:59, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Z tego co piszesz wydaje mi sie, ze nie masz kwalifikacji do tej pracy.
    > Ja bym Cie nie zatrudnil w zadnej z nich, chyba ze naprawde nie ma juz
    > specjalistow w tym kraju :)

    To, żeś mnie podniósł na duchu :)

    Jeżeli chodzi o pierwsze, to wymagania spełniam, tylko trochę mi nie
    pasuje to ciągłe siedzenie na słuchawce.
    Jeżeli chodzi o 2. to nie mam ukończonych studiów wyższych (ale to
    chyba nie jest akurat najważniejsze), no i mógłbym lepiej znać sql'a,
    ale to się da dosyć szybko nadrobić, sql jest stosunkowo łatwy.
    Znajomość SAS'a jest MILE widziana, a nie wymagana, także tutaj tez
    nie można powiedzieć, ze nie spełniam wymogów, po prostu osoby ze
    znajomością SAS'a będą zapewne brane pod uwagę w pierwszej kolejności
    Jeżeli chodzi o 3., to do tej mam chyba największe wątpliwości.... i
    najmniej mi pasuje pod względem rozwoju i moja "sylwetka" również do
    niej pasuje najmniej spośród tych 3. stanowisk.

  • 4. Data: 2008-09-04 10:20:58
    Od: pietia <p...@g...com>

    b...@g...com pisze:

> [...]
    > najmniej mi pasuje pod względem rozwoju i moja "sylwetka" również do
    > niej pasuje najmniej spośród tych 3. stanowisk.

    Pewnie ~1000zl netto.

  • 5. Data: 2008-09-04 10:23:27
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 4 Wrz, 12:20, pietia <p...@g...com> wrote:

    > Pewnie ~1000zl netto.

    Nie przesadzaj... na stanowisku, na którym wymagano ode mnie tylko
    stosunkowo niezłej znajomości języka angielskiego wynegocjowałem 2500
    zł. netto....

  • 6. Data: 2008-09-04 10:26:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    pietia wrote:

    > Pewnie ~1000zl netto.
    - Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych
    - Specjalista/Analityk d/s informacji zarządczej, wymagania:
    - Specjalista d/s analiz

    Zatrudnil bys np. Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych
    w swojej firmie za 1000zl ? Ja bym poszukal specjaliste, zaplacil mu
    4tys i spal spokojnie

  • 7. Data: 2008-09-04 10:27:54
    Od: pietia <p...@g...com>

    Tomek pisze:

> [...]
    >
    > Zatrudnil bys np. Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych
    > w swojej firmie za 1000zl ? Ja bym poszukal specjaliste, zaplacil mu

    Ja nie, ale sa firmy ktore by to zrobily.

  • 8. Data: 2008-09-04 10:30:55
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 4 Wrz, 12:26, Tomek <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Zatrudnil bys np. Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych
    > w swojej firmie za 1000zl ? Ja bym poszukal specjaliste, zaplacil mu

    Nazwa Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych jak już
    pisałem jest "trochę" myląca. Ta osoba ma za zadanie głównie dawać i
    odbierać dostępy do aplikacji/dysków/folderów itd. itp.

  • 9. Data: 2008-09-04 10:38:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    b...@g...com wrote:

    > Nazwa Administrator bezpieczeństwa systemów informatycznych jak już
    > pisałem jest "trochę" myląca. Ta osoba ma za zadanie głównie dawać i
    > odbierać dostępy do aplikacji/dysków/folderów itd. itp.
    No chyba, ze tak. W takim razie ~1000zl netto.

  • 10. Data: 2008-09-04 11:07:34
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Ja mam takie pytanie do Panów, w jakich miastach Panowie pracują? Nie
    wiem czy te 1000 zł. mam z Waszej strony traktować jako kiepski żart,
    a może po prostu w Waszych okolicach taka jest średnia płaca?
    Ja może trochę doprecyzuję... te oferty są z Warszawy. Na stanowisku,
    na którym wymagania były znacznie niższe wynegocjowałem 2,5 razy (w
    korporacji , z której są pierwsze dwa ogłoszenia) niż to co panowie
    podajecie Na najniższym stanowisku będąc zatrudnionym przez firmę
    outsourcingową dostaje się 2500 brutto, wymagania : wykszt. średnie i
    nie bycie kompletnym debilem. Za te Wasze 1000 zł.sobie można co
    najwyżej pokój w Warszawie wynająć, nic więcej.