PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs komputerowy

  • 1. Data: 2008-08-31 18:19:18
    Temat: Kurs komputerowy
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Jakie warunki musi spełniać firma informatyczna aby mogła prowadzić kursy
    komputerowe

    Tomek

  • 2. Data: 2008-09-05 08:56:10
    Temat: Re: Kurs komputerowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Jakie warunki musi spełniać firma informatyczna aby mogła prowadzić kursy
    > komputerowe

    IMHO żadne specjalne.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 3. Data: 2008-09-05 09:08:32
    Od: pietia <p...@g...com>

    januszek pisze:

    > IMHO żadne specjalne.
    >
    > j.

    Jezeli sa wydawane "certyfikaty firmowe" Twojej firmy, to faktycznie
    zadne :)

  • 4. Data: 2008-09-06 00:19:12
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Aug 31, 8:19 pm, "Tomek" <b...@o...pl> wrote:

    > Jakie warunki musi spełniać firma informatyczna aby mogła prowadzić kursy
    > komputerowe

    Wpisać odpowiednie numerki PKD w formularzu rejestracyjnym.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2008-09-08 13:04:21
    Od: "Marcin Derlukiewicz" <b...@...o2.pl>

    Dnia 05-09-2008 o 11:08:32 pietia <p...@g...com> napisał(a):

    > Jezeli sa wydawane "certyfikaty firmowe" Twojej firmy, to faktycznie
    > zadne :)

    slyszalem kiedys, ze szkolenia skomplikowana sprawa z powodu podatku jaki
    trzeba wpisac na fakturze, ale o co dokladnie chodzi to nie wiem.