PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie dobre studia/kursy dla marketingowców?

  • 1. Data: 2008-09-03 18:24:04
    Temat: Jakie dobre studia/kursy dla marketingowców?
    Od: "Trust" <o...@p...pl>

    Na końcie: wyższe ekonomiczne (ale nie marketingowe) + podyplomowe
    zarządzanie i marketing. Kilka kursów i miękkich szkoleń. Ten rok będzie
    luźniejszy, więc jest możliwość doszkolenia się. Nie chodzi tylko o "papiery
    do Cv", ale przede wszystkim o aspekty praktyki opartej na solidnej
    podstawie teoretycznej.

    SGH mnie troszkę rozczarowało - banalne ćwiczenia + zagadnienia na poziomie
    pierwszego roku.
    Nie zjadłem wszystkich rozumów, ale też trochę lat praktyki mam. Stąd swoje
    oczekiwania określiłbym jako: praktyczne dokształcenie dla menedżera
    marketingu średniego szczebla.

    Przymierzałem się do MBA, jednak porządne zajęcia chwilowo wykraczają poza
    mój budżet (budowa) a na tańsze "nie mogę sobie pozwolić". Tak więc, albo
    seria płatnych szkoleń (niestety ceny za "znane twarze" sięgają chorych
    kwot), albo kolejne podyplomowe, ale już na profilowanej , wyspecjalizowanej
    uczelni.

    Aha, czy oprócz jobpilot.pl, pracuj.pl, praca.pl, etc. są jakieś niszowe
    portale pracy w działach marketingu?

    Czy chcąc zmienić pracę przesyłacie swoją aplikację do headhunterów i
    liczycie na odzew? Jak aktualnie wygląda rynek marketingowców - jest rynkiem
    pracodawcy, czy pracownika?

    Pozdrowienia.
    T.