PracaGrupypl.praca.dyskusjezarobki początkującego analityka/informatyka › Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    From: "b...@g...com" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zarobki początkującego analityka/informatyka
    Date: Thu, 4 Sep 2008 03:19:57 -0700 (PDT)

    On 4 Wrz, 11:59, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Z tego co piszesz wydaje mi sie, ze nie masz kwalifikacji do tej pracy.
    > Ja bym Cie nie zatrudnil w zadnej z nich, chyba ze naprawde nie ma juz
    > specjalistow w tym kraju :)

    To, żeś mnie podniósł na duchu :)

    Jeżeli chodzi o pierwsze, to wymagania spełniam, tylko trochę mi nie
    pasuje to ciągłe siedzenie na słuchawce.
    Jeżeli chodzi o 2. to nie mam ukończonych studiów wyższych (ale to
    chyba nie jest akurat najważniejsze), no i mógłbym lepiej znać sql'a,
    ale to się da dosyć szybko nadrobić, sql jest stosunkowo łatwy.
    Znajomość SAS'a jest MILE widziana, a nie wymagana, także tutaj tez
    nie można powiedzieć, ze nie spełniam wymogów, po prostu osoby ze
    znajomością SAS'a będą zapewne brane pod uwagę w pierwszej kolejności
    Jeżeli chodzi o 3., to do tej mam chyba największe wątpliwości.... i
    najmniej mi pasuje pod względem rozwoju i moja "sylwetka" również do
    niej pasuje najmniej spośród tych 3. stanowisk.