PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za pracę?

  • 1. Data: 2008-09-03 20:42:33
    Temat: Ile za pracę?
    Od: "ciupa" <d...@w...pl>

    Witam,
    Mam propozycję podjęcia dorywczej pracy jako osoba usuwająca awarie w myjni
    automatycznej. Praca miałaby polegać na diagnozawaniu przyczyn awarii i jej
    usuwaniu (myjnia sterowana poprzez PLC S5 - diagnostyka przyczyn awarii w
    sterowniku + ewentualne prace elektryczno-montażowe). Pracodawca proponuje ww.
    pracę gdyż zazwyczaj po zgłoszeniu awarii czeka na serwis 1-2 dni, który kasuje
    za robotę "nie mało" a on by to chciał mieć zrobione jak najszybciej i taniej
    (ile bierze serwis nie mówił).
    Moje pytanie to jak można wycenić taką usługę? (chodzi o stawkę za efektywinie
    przepracowaną godzinę lub za wykonaną pracę tzn. osiągnięty efekt niezależnie od
    stopnia trudności usuniętej przyczyny i czasu jej usuwania). Jeżeli możecie do
    podajcie chociażby przybliżone stawki za taką usługę.
    Z góry dziękuję.
    Pozdrwiam Darek

  • 2. Data: 2008-09-04 07:12:29
    Temat: Re: Ile za pracę?
    Od: odk <o...@p...gda.delthis.pl>

    ciupa pisze:
> [...]
    > efekt niezależnie od stopnia trudności usuniętej przyczyny i czasu jej
    > usuwania). Jeżeli możecie do podajcie chociażby przybliżone stawki za

    Zadzwoń do serwisu, powiedz, że masz zepsutą myjnię i spytaj ile może
    kosztować naprawa.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

  • 3. Data: 2008-09-04 08:57:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 04 Sep 2008 09:12:29 +0200, odk napisał(a):

    > Zadzwoń do serwisu, powiedz, że masz zepsutą myjnię i spytaj ile może
    > kosztować naprawa.

    To tak u nas nie działa :)
    Bo dzwonisz, mówią, że koszt 500-1000 zł, potem przyjeżdża mechanik, ogląda
    i mówi, że będzie tak ze 3 tys. bo jakieś części, a następnego dnia wraca z
    nimi i mówi że wyszło 5 tys :))

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-09-04 14:19:37
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    (...)
> [...]
    kasuje
    > za robotę "nie mało" a on by to chciał mieć zrobione jak najszybciej i

    tzn szybciej niż 1-2 dni ? To będziesz musiał mieć lepsze dojście do
    dokumentacji i części niż serwis, co w przypadku automatyki siemensa jest
    bardzo, bardzo optymistycznym założeniem.
    Poza tym, skoro w tej myjni cały czas coś się j..ie, właściciel nie może
    wytrzymać przestoju 1 dzień i na dodatek szuka jakichś mistrzów do
    rozwiązania problemu, bo serwis jest za drogi - spodziewaj się nędznych
    groszy lub niezapłacenia wcale.

    e.