PracaGrupypl.praca.dyskusje › zameldowanie a praca

  • 1. Data: 2004-01-26 22:05:40
    Temat: zameldowanie a praca
    Od: "Eric" <i...@p...onet.pl>

    ubiegam sie o prace w innym wojewodztwie niz jestem zameldowany
    czy to stanowi jakis problem dla pracodawcy?
    nie chce sie jeszcze przemeldowac poniewaz nie wiem jak rozwinie sie
    sytuacja a wyrobienie nowych dokumentow to kosz 200zl

  • 2. Data: 2004-01-26 22:29:27
    Temat: Re: zameldowanie a praca
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Nie powinno to stanowić problemu dla pracodawcy.

    wa

  • 3. Data: 2004-01-26 22:39:23
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    będąc chyba na haju Eric <i...@p...onet.pl> , nie umiejąc
    krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> [...]
    > nie chce sie jeszcze przemeldowac poniewaz nie wiem jak rozwinie sie
    > sytuacja a wyrobienie nowych dokumentow to kosz 200zl

    Niieeeee! A ty będziesz miał wyższe koszty uzyskania przychodów.

    --
    -----Piotr K.

  • 4. Data: 2004-01-27 12:46:08
    Od: "Eric" <i...@p...onet.pl>

    > będąc chyba na haju Eric <i...@p...onet.pl> , nie umiejąc
    > krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
    >
    > Niieeeee! A ty będziesz miał wyższe koszty uzyskania przychodów.

    a konkretnie o jakiej sumie/procencie wynagrodzenia mowa?
    zastanawiam sie co sie bardziej oplaca
    zmiana zameldowania czy pozostawienie sytuacji bez zmian

  • 5. Data: 2004-01-27 13:56:33
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    A jeżeli nie ma się żadnego meldunku? Czy to może stanowić przeszkodę w
    podpisaniu umowy o pracę?

  • 6. Data: 2004-01-27 13:59:39
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > Niieeeee! A ty będziesz miał wyższe koszty uzyskania przychodów.

    Niekoniecznie masz racje, bo jesli np. ktos zameldowany jest w miescie X a
    ma prace w miescie Y oddalonym np. o 200km to raczej trudno jest udowodnic,
    ze codziennie smiga te 200km i naleza mu sie wieksze koszty uzyskania. Jesli
    natomiast miejsce zameldowania jest blisko miejscowosci, w ktorej ktos
    pracuje i faktycznie moze dojezdzac codziennie wtedy juz mozna mowic o
    podwyzszonym koszcie uzyskania przychodu.
    Magda

  • 7. Data: 2004-01-27 14:29:21
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > A jeżeli nie ma się żadnego meldunku? Czy to może stanowić przeszkodę w
    > podpisaniu umowy o pracę?

    Pracodawcy to moze nie robic roznicy, ale co na to np. ZUS (zgloszenie do
    ubezpieczenia - nie wiem czy im wystarczy samo wypelnienie rubryk "miejsce
    zamieszkania"- moga czepic sie zameldowania), a i Urzad Skarbowy np. w
    rozliczeniu rocznym jak okreslic?

  • 8. Data: 2004-01-27 18:15:51
    Od: "Muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ubezpieczenia - nie wiem czy im wystarczy samo wypelnienie rubryk "miejsce
    > zamieszkania"- moga czepic sie zameldowania), a i Urzad Skarbowy np. w
    Ja tez mam podbny problem. Jestem z "pwaie nad morza" a wyjeżdżam do pracy
    do stolycy. Udało mi sie wyszukac lokum ale nie bede miał czasowego
    meldunku. Jest nam tak wygodniej. I teraz oficjalnie dla US i ZUS to bede
    sie chwalił adresem stałego zameldowania bo tak jest w dowodzie. rozliczam
    sie w rodzimym miescie. Ale np u pracodawcy wypełniam ankietę gdzie jest
    miejsce zamieszkania i miejsce zameldowanie jako dwie pozycje. No i teraz
    pracodawcy trzeba zdecydowanie podać gdzie bede mieszkał tylko trzeba chyba
    zanaczyc ze do wszelkiej urzedowej dokumentacji powinni stosowac adres
    zameldowania. Ciekawi mnie czy to nie bedzie jakiś problem.
    pozdrawiam
    Muzzy

  • 9. Data: 2004-01-27 18:34:13
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Muzzy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zanaczyc ze do wszelkiej urzedowej dokumentacji powinni stosowac adres
    > zameldowania. Ciekawi mnie czy to nie bedzie jakiś problem.

    Nie bedzie. 3/4 pracowników warszawskich jest w takiej sytuacji.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 10. Data: 2004-01-27 20:45:22
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > do stolycy. Udało mi sie wyszukac lokum ale nie bede miał czasowego
    > meldunku. Jest nam tak wygodniej. I teraz oficjalnie dla US i ZUS to bede
    > sie chwalił adresem stałego zameldowania bo tak jest w dowodzie.

    mozesz nawet w rubryce "miejsce zamieszkania" podac adres warszawski (bedzie
    to od razu adres do korespondencji, no chyba ze zamierzasz czesto zmieniac
    lokum w Wawie- to lepiej nie podawaj-szkoda czasu na mieszanie).

    > rozliczam
    > sie w rodzimym miescie.

    tak, pracodawca ma obowiazek przeslac tam twoj PIT.

    >Ale np u pracodawcy wypełniam ankietę gdzie jest
    > miejsce zamieszkania i miejsce zameldowanie jako dwie pozycje.

    w urzedowych dok. tez tak mozesz podawac.

    > zameldowania. Ciekawi mnie czy to nie bedzie jakiś problem.

    Z pewnoscia nie bedziesz mial problemow, nawet mozesz sobie zmienic fundusz
    zdrowia z miejsca zamieszkania na Warszawski (chyba ze juz sie tego nie
    robi-nie wiem), jak byly kasy chorych to mimo braku zameldowania mozna bylo
    sobie zmienic kase....

    Pozdrawiam
    Magda