PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto płaci?

  • 1. Data: 2004-01-26 20:10:14
    Temat: kto płaci?
    Od: "ewelina" <e...@o...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam pytanko: kto ma zapłacić za badania lekarskie,jeśli pracownik jest
    przyjmowany do nowej firmy?
    Pracodawca czy przyjmujący się pracownik?
    I to samo w sprawie zaświadczenia o niekaralności z Sądu Rejonowego?
    To zaświadczenie kosztuje 50 zł.
    Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
    Ewelina

  • 2. Data: 2004-01-26 20:39:43
    Temat: Re: kto płaci?
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > Mam pytanko: kto ma zapłacić za badania lekarskie,jeśli pracownik jest
    > przyjmowany do nowej firmy?
    > Pracodawca czy przyjmujący się pracownik?

    Pracodawca jest obowiazany do wyslania przyszlego pracownika na badania
    lekarskie przed przystapieniem do pracy, i to pracodawca ponosi koszt tych
    badan.
    Magda

  • 3. Data: 2004-01-26 20:40:24
    Od: "Ralfi" <r...@s...neostrada.pl>

    Za badanie lekarskie placi zaklad pracy!!!

  • 4. Data: 2004-01-26 20:48:47
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pracodawca jest obowiazany do wyslania przyszlego pracownika na badania
    > lekarskie przed przystapieniem do pracy, i to pracodawca ponosi koszt tych
    > badan.

    ...teoretycznie. coraz czesciej zaklad wymaga badan od przyszlego
    pracownika, ten sobie idzie robic ,placi za to i przynosii rachunek. Jesli
    przyszly pracodawca sie rozmysli w trakcie, nie ma obowiazku zwracac
    pieniedzy niedoszlemu pracownikowi, wiec...
    JZS

  • 5. Data: 2004-01-27 07:57:52
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Ralfi" <r...@s...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Za badanie lekarskie placi zaklad pracy!!!

    Czy aby na pewno? Owszem, w czasie pracy na 100 % tak...
    Ale jeśli chodzi o nowego pracownika, który ma wykonać badania przed
    przystąpieniem do pracy (czyli nie jest jeszcze pracownikiem zakładu) to
    chyba
    może być różnie...

    3mcie się.
    Ps. Tak zastanawiając się to właściwie dlaczego pracodawca ma ponosić koszty
    badań przed zatrudnieniem kogoś - a jak wyjdzie, że nie może pracować
    to pieniążki poleciały w błoto... Nie, nie bronię tu pracodawców - sam nim
    nie jestem.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl