PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...

  • 1. Data: 2004-01-26 22:14:46
    Temat: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
    Od: "dublin.pl" <a...@p...onet.pl>

    Wydaje Ci się, że wyjazd do Dublina na kurs językowy to ogromny wydatek?
    Zobacz na www.dublin.pl

    Nic bardziej błędnego. To naprawdę rozsądne rozwiązanie, znacznie tańsze niż
    wyjazd do Londynu (prawie 40%)*. Dostępne dla każdej osoby pełnoletniej.
    Zobacz na www.dublin.pl

    SAME ZALETY:
    - nauka w dobrej szkole, która istnieje 18 lat
    - atrakcyjny certyfikat po ukończeniu kursu
    - pewny wjazd do Irlandii
    - wiza studencka - możliwość podjęcia legalnej pracy**
    - SUPER PROMOCJA TYLKO DO KOŃCA STYCZNIA - 10% rabatu
    - Zapłata kartą kredytową lub przelewem
    - Cenne informacje jak zadomowić się w mieście
    Zobacz na www.dublin.pl

    *Kalkulację przeprowadzono dla szkoły w Londynie o podobnym standardzie wraz
    z opłatą konieczną do uzyskania wizy studenckiej oraz miesięcznego
    zakwaterowania u rodziny wraz z wyżywieniem.
    **Aby otrzymać wizę studencką pozwalającą na rozpoczęcie legalnej pracy
    wystarczy zakup kursu na 12 tygodni (w Londynie okres wynosi pół roku).
    Zobacz na www.dublin.pl

  • 2. Data: 2004-01-26 22:38:13
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    będąc chyba na haju dublin.pl <a...@p...onet.pl> , nie umiejąc
    krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)

    NTG.
    pl.ogloszenia.rozne

    --
    -----Piotr K.

  • 3. Data: 2004-01-27 10:49:08
    Od: <m...@b...net>

    "dublin.pl" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > **Aby otrzymać wizę studencką pozwalającą na rozpoczęcie legalnej pracy
    > wystarczy zakup kursu na 12 tygodni (w Londynie okres wynosi pół roku).

    *** to ja dodam, teraz juz zupelnie zlosliwie (bo wkurzaja mnie takie
    "przeoczenia"), ze legalna praca w tym wypadku W WYMIARZE 20 GODZIN, czyli
    na pol etatu.

    btw, A od pierwszego maja duzo kursow, rowniez jezykowych w Wlk Brytanii (i
    zapewne Irlandii) bedzie dla Polakow za darmo.

    marek

  • 4. Data: 2004-01-27 15:41:25
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    <m...@b...net> wrote in message

    > btw, A od pierwszego maja duzo kursow, rowniez jezykowych w Wlk Brytanii
    (i
    > zapewne Irlandii) bedzie dla Polakow za darmo.

    MEGA ROTFL!

    Nauczcie sie drodzy Rodacy, ze w tych krajach NIE MA NIC ZA DARMO.
    Nie liczcie na to, ze wyjedziecie i wskoczycie pod skrzydla obcego panstwa i
    na
    jego garnuszek. Ze przyjedzie po zasilek w euro :)
    Nidowiarkow nie bede przekonywal. Z wysp lenie wracaja na kolanach.
    Pod swoj dawny, lokalny Urzad Pracy.

    GreG

  • 5. Data: 2004-01-27 19:50:47
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > jego garnuszek. Ze przyjedzie po zasilek w euro :)

    na pewno wszelkie kursy nauki języka będą płatne, ale możemy ominąć drogich
    pośredników
    i za tym chyba warto zaczekać do 1 maja

    pozdrawiam
    Basia

  • 6. Data: 2004-01-27 21:48:08
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    <m...@b...net>; <EfrRb.19295$tQ6.1074051@wards.force9.net> :

    > btw, A od pierwszego maja duzo kursow, rowniez jezykowych w Wlk Brytanii (i
    > zapewne Irlandii) bedzie dla Polakow za darmo.

    A co to znaczy "za darmo", tzn. jak rozumiem nauka będzie "za darmo", a
    nie np. kwaterunek?

    Kto będzie to załatwiał [pośredniczył] - jakaś instytucja państwowa z
    Polski, czy firmy prywatne?

    Kto ma szansę się załapać - nie do pracy, ale na sam kurs [przykładowo -
    czy nabór będzie ograniczony do studentów]

    Tak się pytam, bo studentem już dawno przestałem być, jakiś specjalnych
    predyspozycji zawodowych nie mam, ale mam wolny czas jako bezrobotny, to
    się mogę wreszcie nauczyć angielskiego - w Polsce nauka mi jakoś nie
    idzie. ;)

    Flyer

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 7. Data: 2004-01-27 22:26:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    GreG; <ADvRb.378$rb.51898@news.indigo.ie> :

> [...]
    > jego garnuszek. Ze przyjedzie po zasilek w euro :)
    > Nidowiarkow nie bede przekonywal. Z wysp lenie wracaja na kolanach.

    Czepiasz się - UE ma gest [oczywiście nie doptyczący własnej kasy], to i
    urzędasy z Brukseli mogły wymyślić taki sposób wydania góry pieniędzy,
    która im najwyraźniej przeszkadza. :)

  • 8. Data: 2004-01-28 00:30:16
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > A co to znaczy "za darmo", tzn. jak rozumiem nauka będzie "za darmo", a
    > nie np. kwaterunek?

    Nie rozumiesz. Nie bedzie za darmo. Nic nie ma za darmo.

    > Kto będzie to załatwiał [pośredniczył] - jakaś instytucja państwowa z
    > Polski, czy firmy prywatne?

    Tak tak, prywaciarz ci zalatwi, dowiezie i pocaluje w raczke. Oczywiscie
    za darmo.

    > Kto ma szansę się załapać - nie do pracy, ale na sam kurs [przykładowo -
    > czy nabór będzie ograniczony do studentów]

    Kazdy. Buduja juz specjalne osiedla dla nowych kursantow.

    > ;)

    Uffff...

    GreG

  • 9. Data: 2004-01-28 00:32:29
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Czepiasz się - UE ma gest [oczywiście nie doptyczący własnej kasy], to i
    > urzędasy z Brukseli mogły wymyślić taki sposób wydania góry pieniędzy,
    > która im najwyraźniej przeszkadza. :)

    Nie rozumiem...
    Jak wiesz kazde dofinansowanie z UE ma uzasadnienie, i poparte byc
    musi wkladem wlasnym dofinansowywanej instytucji (projektu).

    GreG

  • 10. Data: 2004-01-28 09:36:36
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    GreG; <tpDRb.463$rb.51614@news.indigo.ie> :

    > "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie rozumiem...
    > Jak wiesz kazde dofinansowanie z UE ma uzasadnienie, i poparte byc
    > musi wkladem wlasnym dofinansowywanej instytucji (projektu).

    Po pierwsze - to by podpadało pod politykę społeczną, albo
    oświatowo-kulturalną.
    po drugie - wystarczy, że zostanie postawiony warunek - wszystko
    załatwia jedna firma pośrednicząca - kursy, przejazd i kwaterunek, i
    szkolący się musi udowodnić pokrycie kosztów przejazdu i kwaterunku - i
    już wszystko jest zgodne z Twoją logiką [pokrycie części kosztów
    projektu]. Dlatego nie interesuje mnie zdanie, pt. "nic nigdy nie jest
    za darmo", tylko dokładne regulacje unijne - są, albo ich nie ma - jak
    są, to zawierają jakąś treść. Nie wiesz - napisz "prawdopodobnie". ;)